co2 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Skifta kanal på flekken med en gang jeg så dem, helt psykotiske greier. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Og dette var barne-TV før Madness-TV spør du meg! Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Barne-TV før i tiden var kvalitet. Det søppelet de mater de stakkars barnene nå for tiden, er skammelig. Med for å være litt on-topic: Har allrede sagt to filmer som er skremmende, og vil legge til "Wolf Creek" og "The Descent" til den listen. Veldig positive overraskelser, og skremmende på hver sin flotte måte. Godt og se at det fins regissører der ute, som ikke feiger ut på volden for at flere kan se filmene. Nå ser jeg bare fram til "The Hills Have Eyes" remaken, som kan bli en ny høydare (forhåpentligvis) Lenke til kommentar
O.J Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) The Descent skremte meg virkelig. historien er til å leve med og filminga er helt genial!! dem er nede i en mørk hule og man ser ikke noe mer enn lyset fra hodelyktene og lommelyktene dems viser. føles autentisk. Vil virkelig anbefale den filmen! Et sted ca midt i filmen tar den en helt ny vending, og man skvetter så man skriker (gjorde i hvertfall jeg ) xkharonx: er helt enig i de to filmene. men wolf creek syns jeg var skikkelig ekkel. ***SPOILER**** spesielt den delen når han stikker hu dama i ryggen slik at hu blir lam, og sier "now let's have a chat where your girlfriend is". i neste scene ser du hu venninna og at han kommer etter henne. kan bare forestille meg hva han hadde gjort med henne for at hun skal si hvor besteveninna er. gir meg grøsninger. Endret 15. februar 2006 av O.J Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Kan ikke tenke meg at mannen kunne komme på noe verre enn det der. Men den scenen der er fantastisk, på sin grusomme måte, og har grillet seg inn på netthinna mi. Og viss jeg er heldig kommer den alltid til å være med meg Lenke til kommentar
O.J Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Kan ikke tenke meg at mannen kunne komme på noe verre enn det der. Men den scenen der er fantastisk, på sin grusomme måte, og har grillet seg inn på netthinna mi. Og viss jeg er heldig kommer den alltid til å være med meg 5610834[/snapback] Tenker på at hun ligger der lam fra magen og ned. At han stikker henne i ryggen gir meg ikke så mye grøsninger, men tanken på 'forhøret' om hvor veninna er mens hun ligger der lam gir meg en ekkel følelse i magen. "based on true events" EDIT: xkharonx: her er film jeg garantert skal få med meg, ser ut som om den er i samme gate som Wolf Creek. Hostel trailer Endret 15. februar 2006 av O.J Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Hostel har jeg gledet meg til i lang tid. Tror det blir et av årets høydepunkt for meg på filmfronten. Edit: Forresten O.J., jeg syns du ska legge spoilerne til Wolf Creek i de "spoiler-boksene", eller hva de nå kalles. Det kan ødelegge mye viss folk leser meldingene dine nå, og det vil du vel ikke skal skje? Det er ikke for å være frekk eller noe, men tenker på resten av forum brukerne, som kanskje ikke har sett Wolf Creek, men har lyst å se den. Endret 15. februar 2006 av xkharonx Lenke til kommentar
W Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hostel har jeg gledet meg til i lang tid. Tror det blir et av årets høydepunkt for meg på filmfronten. Enig! Gleder meg veldig til den kommer! Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Vi må da ikke glemme Hufsa fra mummitrollet, det er og blir den skumleste figuren som er noen gang lagd. Syke syke finsker! Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Vi må da ikke glemme Hufsa fra mummitrollet, det er og blir den skumleste figuren som er noen gang lagd. Syke syke finsker! 5611876[/snapback] Ahhhh....Gode, gamle Mummidalen. Så alltid fram til episoden med Hattifnattene. Det var noen merksnodige skapninger Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 hvordan gjør jeg det? 5611374[/snapback] [spoiler][/spoiler] Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Pompel og Pilt, definitivt.Hørte at det har blitt kåret til minst pedagogisk barnetv :!: Synes egentlig ikke at filmer er skumle å se, blir bare ille når jeg oppsummerer alle skumle filmer og slikt når jeg har lagt meg/pusser tenner/dusjer 5610268[/snapback] Haha :!: Sant Pompel og Pilt var seriøst skumle 5610274[/snapback] Var heldig nok til å ikke få oppleve disse, men har hørt en del fra foreldrene mine om hvor skumle de var "Leprechaun" var den skumleste filmen jeg har sett. Det var også den første skrekkfilmen jeg så. Rundt 10 år gammel på rommet hos en kamerat, var alene hjemme og det blåste mye ute. Glemmer aldri den opplevelsen. Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Har aldri vært noe kjempeglad i grøssere. Filmer som Wolf Creek har aldri skremt meg noe, derimot Ju-On -filmene og andre filmer av samme type... En dag skal jeg mote meg opp til å se The Woman in Black... Slike filmer synes jeg er ekle. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Så akkurat Hostel, kanskje den sjukeste filmen jeg har sett. vil anbefale den på det varmeste! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Halloween, scenen i nabohuset med Michael Myers og Laurie er vannvittig fæl. The Shining er også vannvittig, scenen helt på slutten der alt koker over, sammen med fantastisk musikk og masse blod er et mesterverk i filmhistorien, filmen også for så vidt. Endret 3. mars 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Vi må da ikke glemme Hufsa fra mummitrollet, det er og blir den skumleste figuren som er noen gang lagd. Syke syke finsker! 5611876[/snapback] Tja, jeg syntes hattifnattene er mye skumlere, er ute på havet i dystert mørke i båter med lykter på,, sendt fra helvete? ikke vet jeg , men de er til å gjemme seg under dyna for! Ja Ljå, SYKE Finsker Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Så nettopp Seom/The Isle. Den var ikke reint lite grotesk. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Rosemary's Baby (1968) er det lenge siden jeg har sett, men det jeg kan huske, så syntes jeg filmen var utrolig skummel. Må også legge til at "The Shining" er god underholdning. Endret 3. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Saw 1 og 2 kanskje... Kommer ikke på noen andre enn de akkurat nå Men i morgen blir det å "kose" seg med The Descent regner jeg med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå