tjalla Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 The Shining Rosemary's Baby Blair Witch Project A Tale of Two Sisters Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 the shining, the descent. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 - "The Shining", som går mye på psyken. - "The Grudge", mere skvette-film, også mye eklere å se på enn f.eks. "The Shining". Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 The blair witch project The Texas Chainsaw Massacre Villmark White Noise Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Desverre lar jeg ikke meg skremme av film lenger. Uansett, da jeg så The Exorcist og The Sixth Sense da jeg var yngre, synes jeg disse var nokså skremmende. EDIT: Ja for fanken, Villmark synes jeg var ganske creepy. Har nok litt med at det var såpass ukjente skuespillereder (Joner var ikke så stor da heller), og at de brukte DV-kameraer, noe som hjalp på følelsen av at dette faktisk "skjer akkurat nå". EDIT2: Og Blair Witch da. Den var ganske creepy (av samme grunner som Villmark). Endret 13. februar 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 JA må vel nesten slenge meg litt på Villmark,meget god film også forøvrig Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) -The ring -The Texas Chainsaw Massacre -Trick or Treath (IRONI). Damn, husker ikke flere. Endret 13. februar 2006 av Ljå Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 -The ring-The Texas Chainsaw Massacre -Trick or Treath (IRONI). 5599041[/snapback] Haha, Tric or Treat så jeg her om da`n.. På fredag var det vel, kan ikke akuratt si jeg blei skremt nei.. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Synes "The Blair Witch Project" er skummel! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Trick or treat er dritrå den ( IRONI ) Jaja kommer ikke på noen skumle, men jeg syns at Predator var skummel når jeg var 8år Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 The Ring Unoriginal American Version. Jeg var redd da jeg satt i kinosalen. Jævla høye lyder og greier mens man får ekle tryner slengt opp på lerretet. Forbanna drit. Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Alle filmer med David Hasselhoff.... Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Exorsisten er skummel, den orginale. Saw 1 og 2, er psykisk syke, og utrolig kule. Villmark er bra. Husker nesten ingen av filmene jeg har sett, så da er det sikkert ikke så mange som er bra. Lenke til kommentar
Toxon Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Rose Red, tror jeg. Uforskammelig bra film. Endret 18. februar 2006 av Toxon Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Halloween 1 sammen med søskenbarnet mitt. Vi var ikke veldig gamle. Tipper vi var 9-10 år. Så satt vi der som noen små jenter med puta forann øynene pga. at vi syntes det var så skummelt. Vi skrek også høylytt. Fy faen og skummelt det var Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jaws og The Shining som liten - det satta evige spor i mitt syke sinn. The Ring på kino - en av de beste skrekkopplevelsene mine. (The Ring 2, The Grudge o.l er bare søppel i forhold - det ble med den ene gangen) Lenke til kommentar
Peep Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 The Shining,så den når jeg var betydlig mindre i alderen enn jeg er nå. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Pompel og Pilt, definitivt. Hørte at det har blitt kåret til minst pedagogisk barnetv :!: Synes egentlig ikke at filmer er skumle å se, blir bare ille når jeg oppsummerer alle skumle filmer og slikt når jeg har lagt meg/pusser tenner/dusjer Lenke til kommentar
Peep Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Pompel og Pilt, definitivt.Hørte at det har blitt kåret til minst pedagogisk barnetv :!: Synes egentlig ikke at filmer er skumle å se, blir bare ille når jeg oppsummerer alle skumle filmer og slikt når jeg har lagt meg/pusser tenner/dusjer 5610268[/snapback] Haha :!: Sant Pompel og Pilt var seriøst skumle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå