sybbelybb Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 A Tale of Two Sisters. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Synes SAW var ganske bra Saw var en bra film, men vil dere virkelig kalle den en skrekkfilm? Skummel var den jo ikke.. Vil nå påstå den er mer thriller enn skrekk. Eller va tyckar ni? jag tycker det samma Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Så The Descent i går. Jeg skreik som ei jente minst fire ganger! Steike for en skummel film! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Så The Descent i går. Jeg skreik som ei jente minst fire ganger!Steike for en skummel film! LOL til signaturen din då... forresten er det en ny film eller? Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 forresten er det en ny film eller? Ser sånn ut. Står "2005" på IMDb. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Pi Den blir helt sinnsykt creepy utover i filmen, syns jeg. Lenke til kommentar
W Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Boogeyman er faktisk ganske skummel før den forferdelige dårlige slutten. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Synes SAW var ganske bra Saw var en bra film, men vil dere virkelig kalle den en skrekkfilm? Skummel var den jo ikke.. Vil nå påstå den er mer thriller enn skrekk. Eller va tyckar ni? jag tycker det samma eg klarte ikkje engang å se på den Endret 26. september 2005 av siriofstad Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 The Haunting (originalen fra 1963) - Beste spøkelsesfilmen jeg har sett. Atmosfæren er så tykk at du skjære i den med kniv. The Changeling (1980) - Ligger rett under The Haunting. Ren og skjær perfeksjon. Tror jeg har flere på lager, men kommer ikke på flere akkurat nå Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Exorsisten (1)! Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Dette må vel være en topp 10 film: Candyman Bruken av musikken er et kapitel for seg selv. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 The Amityville Horror 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Etter litt tankeflukt så poster jeg på nytt i denne tråden. Problemet med begrepet "skummel" er at en film kan være skummel på flere forskjellige måter. Her er mine favoritter i hver "undersjanger": #1. "Skvette-skummel": The Ring One Missed Call The Eye #2. "Skummel": Event Horizon Stir of Echoes The Shining #3. "Creepy Skummel": Eraserhead Pi Se7en Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 #2. "Skummel": [*]The Shining Det finnes nesten ikke noe mer skummelt enn da Danny sykler rundt i koridorene, er liksom "iiik" hver gang han runder et hjørne, fordi du vet det kommer noe. Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 hmmmmm kan ikke si at jeg har blitt skremt av noen filmer i nyere tid... men har blitt skremd et par ganger i Far-cry hehehehe...... husker vagt en svensk skrekk film , med noen som flyttet ut på landet i et gammelt hus... og der begynnte det å skje merkelige ting.. en sene der noe veldig tungt og stort trampet i gulvet i etasjen over slik at der vart merker i taket der det gikk... var ca 10 år da... var oppe hele natta etter den filmen.. lol Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 The Amityville Horror 5596098[/snapback] Eg såg den nylig her om dagen,med headsett. Trudde faen meg eg sku daue. Brølte høgt og manndig heile veien. Konge film Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 White Noise kan være uhyggelig skummel om du ser den på natten The Amityville Horror haddde sine høydepunkt men ble noe uthalende og med mange logiske brister... Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 The Eye Cannibal Holocaust Ringu Suspiria Sixth Sense Alien Jaws The Thing Men filmen om har skremt meg i senere tid er denne! Wolf Creek Veldig disturbing! Ellers gleder jeg meg til HOSTEL .. ser bra ut! Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Eyes Wide Shut Ingenting er skumlere enn vårt møte med den lysskye sekten i denne filmen. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 The Grudge og Identity er de skumleste jeg har sett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå