Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hva er det egentlig som er så skummelt med The Ring? Filmen er bra, men det er overhodet ingenting som er skummelt med en videokasett som dreper folk. Det var bare noe med stemninga og gråtonene gjennom hele filmen. Så den på kino jeg da, da jeg så den om igjen på tv hjemme var det liksom ikke det samme. Du må innrømme at du synes den filmen var litt skummel? Jeg synes egentlig at selve the ring filmen (videoteipen i filmen) var vanvittig freaky den satt stemninga skikkelig. Den amerikanske versjonen danker forsåvidt ut den japanske spør du meg, Selv om de japanske orignalene pleier å være mye bedre. The ring 2 suger btw. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Roald Dahls "Heksene" Samma her Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hva er det egentlig som er så skummelt med The Ring? Filmen er bra, men det er overhodet ingenting som er skummelt med en videokasett som dreper folk. Det var bare noe med stemninga og gråtonene gjennom hele filmen. Så den på kino jeg da, da jeg så den om igjen på tv hjemme var det liksom ikke det samme. Du må innrømme at du synes den filmen var litt skummel? Jeg synes egentlig at selve the ring filmen (videoteipen i filmen) var vanvittig freaky den satt stemninga skikkelig. Den amerikanske versjonen danker forsåvidt ut den japanske spør du meg, Selv om de japanske orignalene pleier å være mye bedre. The ring 2 suger btw. Altså, The ring, The Grudge og de andre filmene den sjangeren synes jeg er ett eneste stort gjesp.... Gi meg heller filmer som Rose Red, The Shining og Event Horizon der stemningen virkelig er til stede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hva er det egentlig som er så skummelt med The Ring? Filmen er bra, men det er overhodet ingenting som er skummelt med en videokasett som dreper folk. Det var bare noe med stemninga og gråtonene gjennom hele filmen. Så den på kino jeg da, da jeg så den om igjen på tv hjemme var det liksom ikke det samme. Du må innrømme at du synes den filmen var litt skummel? Jeg synes egentlig at selve the ring filmen (videoteipen i filmen) var vanvittig freaky den satt stemninga skikkelig. Den amerikanske versjonen danker forsåvidt ut den japanske spør du meg, Selv om de japanske orignalene pleier å være mye bedre. The ring 2 suger btw. Altså, The ring, The Grudge og de andre filmene den sjangeren synes jeg er ett eneste stort gjesp.... Gi meg heller filmer som Rose Red, The Shining og Event Horizon der stemningen virkelig er til stede. Nå har jo folk altid vært veldig splittet om akkurat the ring ol. filmer. Noen synes de er ren dritt mens noen blir vettskremte . Jeg har jo heller ikke sett så vanvittig mange skrekkfilmer, så hva vet vel jeg... Men som jeg sa tidligere Suspiria er konge! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Så en film hin dagen som var rimelig creepy... het Shutter, fra Thailand av alle ting, http://www.imdb.com/title/tt0440803/ . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg har blitt mest skremt av Villmark. Var ikke nødvendigvis bare filmen som var skremmende, men stemningen og humøret jeg selv var i. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Den hadde en litt scary stemning, den filmen. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Villmark skremte meg ikke mye, men jeg likte filmen. The Ring skremte meg, og White Noice var veldig creepy. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 hater filmer der man skvetter og hopper i stolene, snakker nå om filmer som the ring og the grudge der sitter man bare å er redd for å skvette under hele filmen filmer som "jeg" synes er skummle og har en ekkel følelse må være -the blair witch project -The Shining -det ukjente aaah kommer ikke på mer akkurat nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 The Ring baserer seg altfor mye på overraskelsesmomenter, noe jeg ikke kan fordra. White Noise kom jeg meg aldri i gjennom. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Det har blitt forbasket mange skrekkfilmer opp gjennom årene, de som har satt mest inntrykk er de jeg så i relativ ung alder, har ikke samme effekt nå, vel og merke. Den gang da: Poltergeist 1 og 2 (presten var jævli stygg) Exorcist Evil Dead 1 og 2 April Fools Day The Picture Of Dorian Gray Litt på kanten: Pompel og Pilt Blindpassasjeren Nyere tid: Filmer som White Noise, Langoliers og Event Horizon hadde potensialet, men som typisk er for amerkansk skrekk, klarte de ikke helt å avslutte i tide. Lenke til kommentar
neb Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) the blair witch project alene hjemme sent en torsdags kveld var ikke særlig gøy. Iallefall ikke da det plutselig banket på døra.. The shining som 9 åring slår også ganske godt ann white noise, er den verdt å se altså? etter å ha lest en hel del dårlig kritikk glemte jeg hele filmen, selv om jeg hadde kjempe lyst til å se den etter å ha sett traileren (før offesiell release). Nok en gang, hvert å se? edit: Kunne ønske at noen hadde lagd en film basert på Silent Hill spillene, og faktisk klart å lage noe skikkelig skremmende og gjennomført! Det hadde hvert knall! Pompel og pilt, haha! :!: Så sinnsykt bra, skjønner hva du mener. De dokkene ser ikke helt gode ut! Endret 20. september 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 white noise, er den verdt å se altså? Nei. Hold deg langt unna. Lenke til kommentar
neb Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 white noise, er den verdt å se altså? Nei. Hold deg langt unna. ok, lurte på om du mente at du ikke kom deg igjennom den fordi det var scary, eller du ikke kom deg igjennom fordi det var crap. Men da hører jeg på deg, og gjør som tidligere. Glemmer hele filmen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ju-On: The grudge, orginalen. Mye bedre film enn den amerikanske re-maken 2`ern skavtt eg godt i også Disse filmene er det som har gidd mest ettertanke og mareritt enn noen annen skumle filmer Ellers kan eg nevne den sør-koreanske Wishing Stairs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 white noise, er den verdt å se altså? Nei. Hold deg langt unna. ok, lurte på om du mente at du ikke kom deg igjennom den fordi det var scary, eller du ikke kom deg igjennom fordi det var crap. Jeg sovnet etter rundt 1 time. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ju-On: The grudge, orginalen. Mye bedre film enn den amerikanske re-maken2`ern skavtt eg godt i også Disse filmene er det som har gidd mest ettertanke og mareritt enn noen annen skumle filmer Var helt motsatt med meg. Jeg ble ikke noe nevneverdig skremt av de japanske filmene, men den amerikanske ga meg frysninger over hele ryggen. Ble ikke redd i det hele tatt da jeg så 2'ern. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ju-On: The grudge, orginalen. Mye bedre film enn den amerikanske re-maken2`ern skavtt eg godt i også Disse filmene er det som har gidd mest ettertanke og mareritt enn noen annen skumle filmer Var helt motsatt med meg. Jeg ble ikke noe nevneverdig skremt av de japanske filmene, men den amerikanske ga meg frysninger over hele ryggen. Ble ikke redd i det hele tatt da jeg så 2'ern. Nei folk er heilt forskjellige, blei også jævlig skremt når eg såg den amerikanske.Men her er det så mye sminke og bedre effekter at troverdigheten rett og flett blir mindre.Syns den japanske gjorde dette mere naturlig ret og slett Når det gjelder 2`ern syns eg det var en god oppfølger, men den tok heil av i slutten og eg skjønte lit av avslutningen :!: Digget filmen da. Komer veldig ann på forholdene man ser en slik film i også, elsker disse rett og slett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå