Tee_Kay Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg småskalv av The Grudge. HAHA, den dommeste filmen jeg har sett Det skal jeg si meg enig i. Men har ikke sett noen skummel film enda. Men vurderer og se House of Wax, den ser skummel ut. Så tror nok den blir den skummleste. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 "The first power" aka "Pentagram" er en av få filmer som har gitt meg mareritt. Er over 10 år siden jeg så den, vet heldigvis ikke hvor jeg kan få tak i den da jeg tror jeg hadde blitt veldig skuffet skulle jeg se den på nytt. Er enig med dem som syns "The Grudge" og "Blair Witch Project" er skumle filmer, men Ridley Scotts "Alien" er verre en begge. Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 En uansvart anrop var skummelt synes jeg... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 The ring filmene er bare så jævlig EKLE... og egentlig veldig skummel Lenke til kommentar
Peri Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Event Horizon, får angst når jeg ser den filmen. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Jeg småskalv av The Grudge. HAHA, den dommeste filmen jeg har sett Vel, jeg så den på Sandnes Kino (Nord-Europas feteste kino), og der var det ubehagelig å være... Hørte til og med skrapelyder i veggene da jeg gikk ut av salen under rulleteksten. Grøss... Endret 17. september 2005 av anth Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Blir ikke lett skremt av filmer, men The Grudge å The Ring (eller ringu) skremte meg. Ikke når jeg så filmen men når jeg skulle legge meg. Hørte noen som knakk ben å sånt som hun i The Grudge filmen gjorde. *Grøss* Krøpp godt under dyna da. Ellers må det ha "Into The Mirror" og "A Tale About Two Sister" *grøsssssss* Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 The Ring er noe av det værste jeg har sett...var litt små nervøs under den... Lenke til kommentar
simerix Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Dark water US versjonen Og The grudge gir meg også angst, fikk ikke særlig lyst til å legge meg etter å ha sett den første gang Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg småskalv av The Grudge. HAHA, den dommeste filmen jeg har sett Vel, jeg så den på Sandnes Kino (Nord-Europas feteste kino), og der var det ubehagelig å være... Hørte til og med skrapelyder i veggene da jeg gikk ut av salen under rulleteksten. Grøss... Sandnes kino, den nye på Vågen 33 ? Hvorfor er den så fet da? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Event Horizon, får angst når jeg ser den filmen. Kanskje tidenes beste grøsser satt i en science fiction-setting. :=) Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Sandnes kino, den nye på Vågen 33 ? Hvorfor er den så fet da? De ha kosta på en del penger der... Lydanlegget er suverent. Ikke vet jeg hvorfor, men jeg har hørt at de har status "Nord-Europas beste kino". Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Sandnes kino er imponerende ja, men jeg jeg har hørt mange saler blitt kalt "nord europas beste kino" så det bør man nok ta med en klype salt. Jeg for min del synes Prinsen Kino i Trondheim > Sal 3 og 5 stiller sterkt. (Sal 3 er digital + THX. Sal 5 har ekstremt kraftig THX) Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 The Blair Witch Project Halloween 1 Halloween 2 The Texas Chainsaw Massacre (Original) Leste fram til halveis i side 7, og ingen hadde nevnt Halloween Syns de var dritskumle jeg Så Blair Witch første gang dubba på Tysk i Danmark, det var toeren. Den var sånn passe, og en gang jeg var hos onkelen min så vi den da. Det er nok den skumleste jeg har sett. Shining greide ikke å skremme meg helt.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 The Ring (remake) Hide and Seek Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Så Blair Witch første gang dubba på Tysk i Danmark, det var toeren.Den var sånn passe, og en gang jeg var hos onkelen min så vi den da. Det er nok den skumleste jeg har sett. Blair Witch Project 2?!!?! Worst movie ever! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Satte meg på rommet i går kveld, skrudde av lysene og opp volumet og fyrte opp " Saw". Selve filmen var ikke veldig skummel, men lyden skremte meg virkelig. Endret 17. september 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Aliens. Ingen tvil. Husker jeg satt og så Aliens 1 på tv for mange år siden. Satt og holdt meg for ørene eller så vekk fra skjermen på de skumleste partiene Når folka går rundt i gangene og du vet det ligger en alien i en eller annen krok og lurer. Trenger jeg si mer.. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 The Grudge, Alien og Aliens Syntest egentlig Aliens ikke var like skummel som Alien, men den var mye mer creepy, da det var Xenomorphs overalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå