Kealle Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Heisann. Dersom man kobler seg på et trådløst nettverk, eller et typisk nettverk. Er det da mulig å se filene på de andre pcene. Jeg var hos en kompis i stad, og koblet meg på routeren hans. Jeg kom ikke inn i hans arbeidsgruppe, og fant heller ikke navnet på den noe sted. Jeg fikk vite hva arbeidsgruppen het, og kom da seff inn. Spørsmålet er om det er andre metoder å finne ut dette på. Kan man finne hvilken arbeidsgruppe nettverket er koblet opp i mot, eller må man vite det. Kan det kjøres applikasjoner for å finne det ut? Kealle Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Vel du kan jo søke etter personer på nettverket. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Heisann. Dersom man kobler seg på et trådløst nettverk, eller et typisk nettverk. Er det da mulig å se filene på de andre pcene. Ja, Du kan se mapper som er satt opp til og være delt på nettverket, hvis enkel fildeling er aktivert. Avansert fildeling krever som regel ett brukernavn og passord, eller er bare tillat for enkelte IP adresser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå