Syn-Sam Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hei, alle der ute. Med dette systemet: P4 3.2 GHz 1GB DDR 433 OCZ minne Geforce 6800GT@Ultra S-SATA disker med god plass, hakker nesten mine spill aldri. MEN. Under Fifa 2005 har pcen begynt å hakke. Jeg ser harddisk-lampen lyse når den hakker. Det går ikke tunge programmer i bakgrunnen. Spillet har fungert fint med de samme driverne før. Er det pagefile som må gjøres noe med? Hva er galt??? Jeg er så lei pc-problemer... Hjelp!! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Spyware? Lenke til kommentar
kaerfA Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 det letteste er jo ofte å formatere hvis ikke du får noe bedre tips. Lenke til kommentar
tmbakken Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 installer siste chipset drivere og evt. s-ata drivere. Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Har defrag'et. Fjerner spyware med jevne mellomrom. Skal sjekke drivere nå, men tror jeg har det siste. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 en defrag ville kansje også hjulpet litt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå