Vegara Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Vel.. hva skal jeg si.. fant ingen steder hvor denne treaden hører hjemme så jeg plasserte den her.. saken er den at jeg hører at xp service pack 2 krasjer med flere spill (bl. annet freelancer ( ja det er et microsoft spill )) ... vurderer å sette pcen opp fra service pack 1 til 2ern.. men er det lurt når jeg bruker pcen.. mer eller mindre som rein spelle pc på nye tunge spell spm hl2 nfsu2 osv.. hadde vært fint med tilbakemeldinger Endret 23. november 2004 av Vegara Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Flyttet fra "Hjelp til kjøp/salg av PC" til riktig kategori. Finner du ut at en evt. ny tråd er feilpostet, bruk "Report"-knappen på høyre side av innlegget ditt, og be en moderator om å flytte posten til riktig kategori. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg har selv lagt inn SP2, jeg har overhodet ikke merket noen som helst problemer med maskinen etter dette. Alle spill jeg har prøvd fungerer helt fint, men nå har jeg ikke prøvd Half Life 2 som du skal spille da. Men NFSU 2 fungerer i allefall prikkfint med SP2. Du skal ikke tro alt du hører ser du. Det er veldig ofte brukerfeil som resulterer i at enkelte ikke får ting til å fungere. Lenke til kommentar
Vegara Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 vel.... som en fyr med sans for gode spill så spiller jeg selvfølgelig hl2 men ... fint å høre at det ikke kresjer med nfsu2 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Hmm.. du trenger vel ikke to poster om samme emne..? : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=332764 Endret 24. november 2004 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå