Gå til innhold

innihelv**** plagsom spyware... får ikke fjerne!

Anbefalte innlegg

Heisann! Har et spyware problem i browseren min, har tatt med et lite bilde for å vise hva som skjer HVER gang jeg åpner et nytt internetexplorer vindu fra desktop...

herregud, hvorfor kan ikke folk som lager slikt bare gå å dø? skulle da så gjerne ha drept personen som ordnet dette...

hadde ikke noe som helst av sikkerhet, men nå har jeg NOD 32 som antivirus, en hel haug med forskjellige sikkerhetsgreier til explorer(adaware greia og search and destroy + service pack 2 + google popup blocker...)

problemet her er at den blir borte til tider, andre ganger kommer den opp igjen.. har søkt nå med både SAD og adaware.. alle med seneste oppdateringer uten å få særlig resultat(null, for å være helt nøyaktig.. :()

plz ikke si at jeg skal bruke en annen webbrowser. jeg gjør det for det meste, men dette terger meg så ubeskrivelig mye...

post-104-1101244739_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde noe lignende før, gå inn på nettsidene til de (mener du kom dit når du trykket på den) så finner du et avinstalerings program der. Så bytter du til Opera eller Firefox så slipper du det problemet igjen. ;)

:!: jah det er vel den eneste måten.

Tilbake til trådstarter: jah jeg har det også på IE. Sykt irriterende :hrm: . Får det heller ikke bort

Men Firefox er tingen :p

Lenke til kommentar

Har du sett om det ligger noe i legg til - fjern programmer ?

Skal du surfe med IE bør du ha ny og oppdatert brannmur og antivirus, kommer lett hijacking programvare inn å lager krøll.

Har du url til den startsiden din ?

Edit : Leif

Endret av ronnyaa
Lenke til kommentar

jeg fjernet " free screensaver " med hjelp av RegSeeker.

la inn søkeord: free screensaver og krysset av alle HKey og fjernet alt den fant.

de beste er å gjenta dette flere ganger.

( du må også søke på revenue.net )

etterpå må du opprette en nytt opprettningpunkt og slette de gamle punkter.

http://www.hoverdesk.net/freeware.htm

lykke til: gaggen

Endret av gaggen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...