vivastar Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Anime distribuereres fritt ja etter det jeg har hørt ja.....Naruto er jo gratis.... http://www.narutofan.com/ Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Anime distribuereres fritt ja etter det jeg har hørt ja.....Naruto er jo gratis.... http://www.narutofan.com/ At naruto er gratis, vil ikke si at alt annet er gratis. At damen din vil ha sex med deg, vil ikke si at alle damer vil ha sex med deg Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Anime er egentlig ulovlig ja, er vel kanskje litt på kanten. Anime på nettet bryter helt klart copyright, ikke noe å si på det, men det er ofte en debatt mellom "licensed" anime og "unlincensed". Det som ikke er licensed er da ting som går på TV i Japan, og rettighetene ligger hos TV-stasjonen og de som lagde anime serien. Fra AnimeSuki:What is licensed anime? Licensed anime is any series or movie (part or whole) for which the rights to publish the anime in a specific area have been bought. Simply put, if a company buys the rights to put an anime series or movie on TV and/or release it on DVD in the USA (in English), that anime series or movie is considered licensed anime by AnimeSuki. Note that of course it's also possible for anime series and movies to be licensed in other areas (such as Europe). Such licenses usually involve publishing in languages other than English though and therefore are of no interest to us. Denne siden gir bare linker til anime som ikke har blitt kjøpt opp. Men siden anime ofte bare blir kjøpt opp i R1, Nord Amerika og det området, så pleier ikke folk å bry seg så mye her i Europa ihvertfall. Men men.. anime er ulovlig ja, både den ene måten og den andre måten. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeppjepp, det var det jeg regnet med. Da stenges denne tråden, og linkene fjernes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg