Thombr86 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Apropo spill som blir film: '' Current projects include ``Duke Nukem Forever'' and two Miramax movies based on ``Duke Nukem'' and ``Max Payne.'' En god nyhet! Spill som blir filmer har ofte VELDIG godt utgangspunkt for å bli bra, og gjerne omvendt (Star Wars, Dune og LotR) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Håper bare ikke spillene blir ødelagt av en flopp til film!! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Den første Star Wars filmen kom i 1978, fulgt av nummer 2 et par år senere, så til slutt nummer 3 i 1982 (IIRC) Dette er 4,5, og 6. Phantom Menace, og Attack of the clones, er 1, og 2, neste år kommer den siste, som egentlig er nummer 3 i serien.Forvirrende? Men, Halo + Ridley Scott = teh win!!! Tror du har misforstått kompis! Star Wars Episode IV: 1977 Star Wars Episode V : 1980 Star Wars Episode VI: 1983 Lenke til kommentar
Slayer Of Minds Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 bah, 1977,1978, whaaateeeveerrr Poenget mitt var at Star Wars spillene er basert på filmene. [Offtopic] Og Star Wars spillene er jo ikke akkurat de beste i verden, hvis man ser bort fra KOTOR, og Jedi Knight spillene [/Offtopic] Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvordan kom Star Wars inn i denne tråden i det hele tatt? Sammenhengen mellom Star Wars og Halos eventuelle transisjon til film er jo ikke-eksisterende. Men en Halo film? Vel, jeg tror det blir en film som gleder massene. Omtrent som Spider-Man tror jeg. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Trur ikke Halo blir en suksess.... har lite tru på det. Offtopic: Chronicles of Riddick er ikke det egentlig oppfølgeren til Pitch Black? (Ment som Riddick skjedde før trur jeg) Så er det ikke film før spill? Rett meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
sig_1612 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Star Wars er basert på et manus skrevet av George Lucas, filmen kom først, bøkene og spillene kom etter på Star Wars Episode 4 kom ut først en gang på 70-tallet, etter fulgt av episode 5 og 6, episode 1 og 2 har blitt lagt etter år 2000 og episode 3 skal være klar i may 2005 en gang. en Halo film lagt av Ridley Scott hadde vert konge Endret 2. desember 2004 av sig_1612 Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Takk og pris for at ikke Uwe Boll (er det ikke det han heter?) skal lage filmen. Pustet lettet ut da jeg så at det var en regissør som faktisk kan å lage film som fikk jobben Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 NEI!! Det ødelegger det gode ryktet til Halo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå