Gobo Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Viser til artikkel i Dagbladet 23.11.04 Halo blir film? Hadde vært artig å se hvordan en Halo film hadde blitt og Ridley Scott er jo rå på sci fi filmer. Hva synes dere? En god eller dårlig ide? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hva synes dere? En god eller dårlig ide? God Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 ÅÅÅ, den filmen ville vert rå!!!!. *Håper den kommer* Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 regissør Ridley Scott, kjent fra storfilmer som Blade Runner, Alien og Gladiator. wow, dette MÅ bi bra. Desse tre filmene ligger høyt oppe på mi film-liste. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Dette hadde vært utrolig kult! I og med at filmen kommer til å få en utrolig bra regissør, tror jeg den faktisk kan bli bra! Håper dett blir virkelighet! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har tenkt på det ofte, men tipper at filmen kommer til og suge! Det er så typisk! Det kommer til og bli en vanskelig film og filme, mest sannsynlig bare overdrevet vold og skyting. (Kanksje mange synes det er en genial kombinasjon, vel ikke meg) Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Høres jo bra ut det der! Doom blir jo film, så hvorfor ikke. Med The Rock i hovedrollen. Får håpe den blir bedre enn hans tidligere filmer, men jeg har mine tvil. Endret 25. november 2004 av orjanos3.16 Lenke til kommentar
Abe_ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Off Topic: var det ikke snakk om en zelda film og da? synes jeg hørte snakk om det for en tid tilbake, vet ikke om andre har hørt noe om det? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Tipper den kommer til å suge max.. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Off Topic: Det kryr av spill som skal bli filmer i det siste! Sikkert kun 10 prosent av de som greier seg helt til kino lærettet! Har hørt rykter om Dungon Siege også! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Off Topic: Det kryr av spill som skal bli filmer i det siste! Sikkert kun 10 prosent av de som greier seg helt til kino lærettet! Har hørt rykter om Dungon Siege også! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Star Wars slo jo gjennom og kom på lerretet, men det er jo ikke sikkert at Halo-serien kommer til å bli like velykket. Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Nå var vel ikke Star Wars et spill som ble film, heller omvendt. Chronicles of Riddick ble jo kanske godt mottatt da filmen kom. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 men chronicles of riddick er jo også en film som det ble lagd spill av akkurat som star wars. COR er Pitch Black 2. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Uansett hvis det er Ridley Scott som skal lage filmen, så må den jo bare bli bra da! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Nå var vel ikke Star Wars et spill som ble film, heller omvendt. Chronicles of Riddick ble jo kanske godt mottatt da filmen kom. Ehh..jo Star Wars var jo film først da (tror jeg, er ikke sikker) så ble det til et spill F.Eks: kotor. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Nå var vel ikke Star Wars et spill som ble film, heller omvendt. Chronicles of Riddick ble jo kanske godt mottatt da filmen kom. Ehh..jo Star Wars var jo film først da (tror jeg, er ikke sikker) så ble det til et spill F.Eks: kotor. Ja? Akkurat det skriver Zarato, mens du litt lenger oppe i posten skrev det motsatte.. jeez. Lenke til kommentar
Slayer Of Minds Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Den første Star Wars filmen kom i 1978, fulgt av nummer 2 et par år senere, så til slutt nummer 3 i 1982 (IIRC) Dette er 4,5, og 6. Phantom Menace, og Attack of the clones, er 1, og 2, neste år kommer den siste, som egentlig er nummer 3 i serien. Forvirrende? Men, Halo + Ridley Scott = teh win!!! Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Star wars var faktisk en bok vist jeg ikke tar helt feil Er ganske sikker da men... En Halo film kan jo bli brae saker, men har mine tviler.... Se bare på AvP, ble bare så Hollywood som man kan få d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå