Gå til innhold

Latitude d800 til spillbruk?

gruntcase

Anbefalte innlegg

Gjennom bedriftsavtale kan jeg kjøpe denne Latitude D800 for ca 18000,- :

Intel® Pentium® M Processor 755 (2.0GHz, 2MB L2 cache, 400Mhz FSB) + 15.4" WUXGA DellSharp Wide Aspect Ratio TFT (1920x1200)

1GB 266MHz DDR minne (2x512MB)

nVidia™ GeForce™ 5650 med 128MB DDR-minne

60GB harddisk ATA-100 (modulær)

Intel® PROWireless 2200 802.11b/g Mini-PCI card - for Intel Centrino Mobile Technology - Anbefalt av Dell

Jeg kommer til å bruke den til litt bildebehandling og enkel 3d modellering, men det som nok kommer til å kreve mest er spilling (type doom 3 og half life 2;)) Det jeg lurer på er om det finnes noe bedre alternativ til denne prisen. Plager meg litt at grafikkkortet som står i ikke akkurat er det beste på markedet for spilling...

Vil f.eks en Acer Ferrari 3400 med 1GB RAM være bedre?

Endret av gruntcase
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kommer til å bruke den til litt bildebehandling og enkel 3d modellering, men det som nok kommer til å kreve mest er spilling (type doom 3 og half life 2;)) Det jeg lurer på er om det finnes noe bedre alternativ til denne prisen. Plager meg litt at grafikkkortet som står i ikke akkurat er det beste på markedet for spilling...

Vil f.eks en Acer Ferrari 3400 med 1GB RAM være bedre?

Ja, Acer Ferrari 3400 med 1GB DDR400-minne vil utvilsomt være raskere enn Dell Latitude D800 til spilling siden den først og fremst har bedre skjermkort men også minst like rask prosessor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...