Hurley Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Episodene går på søndager sant? Hvilken episode er de kommet til på TV3? Tror jeg er blitt hekta... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Tror det er siste episode nå på søndag. Eller så var den nå på søndag.... Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Vel, det er en episode på søndag nå da... Var de i Las Vegas sist gang? Med hun deilige blondina? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 så på reklamen at det var siste episode i en sesong, vet ikke hvilken sesong? følger ikke med på serien Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Var nok sesong 1. Har sett de tre første episodene i sesong 2, fortsatt like underholdende Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Hvis det er siste episode nå på søndag så bør ikke tøffe gutter se den... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvis det er siste episode nå på søndag så bør ikke tøffe gutter se den... Hehe, følelsesladd episode? Jeg skal prøve å ikke gråte Jeg har de første episodene av sesong 2 liggende klar på maskina, så etter søndag kan jeg ha et OC maraton Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Når kommer sesong 2 på tv i Norge da? Venninna mi ble sur i dag da jeg fortalte at jeg hadde sett episode 1, 2 og 3 av den nye sesongen, siden det er lenge til hun får sett det på tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå