Hr. Jenssen Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Du finner linken til omtalen her: http://ps2.gamespy.com/playstation-2/james...2/568337p1.html For de som ikke gidder å sjekke linken: Spillet fikk 3.5 av 5 På multiplayer står det: Good Tror flere kommer til å bli skuffet, da forhåpningene hos mange var meget høye... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Takk til EA som klarte å ødelegge en klassiker Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Takk til EA som klarte å ødelegge en klassiker Det er jo ikke EA (UTGIVEREN) sin feil at UTVIKLEREN gjør en elendig jobb! Det var heller ikke EA som gjorde Battlefield bra, det var svenskene som utviklet det! EA er en utgiver som står for markedsføringen av spillet. (Cover-bilde, reklame, utgivelse, osv osv) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 EA er også de som maser på utviklerene om at "Spillet skal være ferdig om en måned, drit i hvor mange bugs dere har, bare FÅ DET UT!". Dessverre. Kjipt å høre at dette ikke var heftig forresten. Hadde nesten tenkt å prøve det :/ Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 [iC' date=23/11/2004 : 21:50] Takk til EA som klarte å ødelegge en klassiker Det er jo ikke EA (UTGIVEREN) sin feil at UTVIKLEREN gjør en elendig jobb! Det var heller ikke EA som gjorde Battlefield bra, det var svenskene som utviklet det! EA er en utgiver som står for markedsføringen av spillet. (Cover-bilde, reklame, utgivelse, osv osv) En av avdelingen til EA som står bak. Tolk det slik du vil. 6.3 hos GameSpot Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Ante meg at dette spillet kom til aa bli MYE daarligere enn Goldeneye til n64 Goldeneye 64 maa veare det beste MP spillet ever Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ante meg at dette spillet kom til aa bli MYE daarligere enn Goldeneye til n64 Goldeneye 64 maa veare det beste MP spillet ever ja! Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Det skal godt gjøres å toppe goldeneye, da. Jeg husker at jeg brukte alle sparepengene mine (var vel 14-15år) på: 21"philips tv N64 Mem.exp.pak 2 håndkontrollere 2 rumblepaks Goldeneye Bare pga den sinnsyke gameplayen i goldeneye. Nesten rart å tenke på at et så gammelt spill kunne være så bra! Jeg og en kompis spilte BARE dette spillet i hele 3 år før vi gikk lei. 3 år! (med unntak av ocarina of time, seff ) Aldri siden har et spill gitt meg så mye for pengene. Så jeg var hele tiden redd forat dettte ville skuffe stort. Har ikke prøvd det da men, kanskje like greit? Endret 29. november 2004 av Vt-iversen Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 En av avdelingen til EA som står bak. Tolk det slik du vil. Det er faktisk en nordmann (ansatt i EA) som står bak spillet. En av de tidligere lederne i Looking Glass. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 [iC' date=23/11/2004 : 21:50] Takk til EA som klarte å ødelegge en klassiker Det er jo ikke EA (UTGIVEREN) sin feil at UTVIKLEREN gjør en elendig jobb! Det var heller ikke EA som gjorde Battlefield bra, det var svenskene som utviklet det! EA er en utgiver som står for markedsføringen av spillet. (Cover-bilde, reklame, utgivelse, osv osv) Jo. EA er utgiveren. Det er deres jobb å sørge for at produktet holder en god nok standard. Utviklerens jobb er å gjøre sitt beste for å møte den standarden. Bare et fåtall utviklere har råd til å sette standarden selv, sånn som ID og Valve. Og siden studioet som ladge Goldeneye 2 er et internt EA studio så går det uansett ikke ann å skylde på noen andre. Det er EA sin feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå