Narvis Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hei! Jeg hadde tenkt meg et miniDV-kamera til rundt 4000-6000,- Jeg skal bare bruke kameraet til video, stillbilder er altså en unødvendig funksjon. Skarphet/fokus og fargegjengivelse er viktig, og naturligvis batterikapasitet. Kunne tenkt meg et zoom-område på 12-22x. Noen som kan anbefale noen kameraer som oppfyller disse kravene++ ? -Narvis- Lenke til kommentar
Narvis Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Jeg har på en måte sett meg ut JVC GR-D53, eller noe i den duren... Hva er den store forskjellen på dette og eldre versjoner av samme modell (GR-D43 og GR-D23)? Har alle samme funksjoner og kvalitet på bilde? Følger det med fjernkontroll til alle modellene? Hvilke av modelene har/har ikke stillbildefunksjon? Håper noen har noen erfaringer eller kunnskap om dette. Er det kanskje noe annet jeg også bør vite om kameraet før jeg evt handler? -Narvis- Lenke til kommentar
P.E.R.J Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Hei! Jeg hadde tenkt meg et miniDV-kamera til rundt 4000-6000,- Jeg skal bare bruke kameraet til video, stillbilder er altså en unødvendig funksjon. Skarphet/fokus og fargegjengivelse er viktig, og naturligvis batterikapasitet. Kunne tenkt meg et zoom-område på 12-22x. Noen som kan anbefale noen kameraer som oppfyller disse kravene++ ? -Narvis- Svarer noen på dette så hjelper de meg og Endret 4. desember 2004 av P.E.R.J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå