erikb Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har lagt merke til at jeg enkelte ganger opplever ekko når jeg spiller spill. Med dette mener jeg at alle lyder som kommer forfra, først kommer i venstre kanal, og så i høyre. Det høres ikke nanturlig ut i det hele tatt, litt vanskelig å forklare. Skjer ganske mye på Half-Life 2. Dette skjer også i åpne omeråder, dvs når det engentlig ikke skal være ekko. Det går bort igjen med en gang jeg bytter til 4 høytalere og så til 5.1 igjen. Kommer ganske fort tilbake.. Jeg har et altec leansing 5.1 system med Turtle Beach Santa Cruz lydkort. Jeg har også oppdatert driverne. Noen tips? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Ta av EAX på instillinger på spillet....har hatt samme problemer når jeg spillte HITMAN 2. Når jeg slo av EAX lyd so funka det fint Lenke til kommentar
erikb Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Ja, tenkte meg det var noe sånn... For det skjer når det egentlig skal være ekko, også blir det der hele tiden.. Men det er bare ett problem, det går ikke an å slå av EAX i HL2! Lenke til kommentar
stianberg Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Kanskje det er en bug i spillet? Lenke til kommentar
erikb Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Jeg har fiksa det nå. Installerte de nyeste DELL-driverne (har dell-pc), og problemet forsvant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå