krister461 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 er ikke kjent med det kingston minnet, men vil tippe det er mye det samme...corsair value er i alle fall et populært valg på forumet og jeg har hatt gode erfaringer med det selv til Nf7-S v2.0! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 er det ikke typisk.. nå stengte de SEFF for 5 min siden.... ME ANGRY!!!! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) ta deg en tur til stovner da! fin busstur! edit: der har de faktisk kingston også om du fortsatt vil gå for det! Endret 27. november 2004 av krister461 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 ta deg en tur til stovner da! fin busstur! edit: der har de faktisk kingston også om du fortsatt vil gå for det! gidder ikke å dra til stovner for litt ram gidd.. da blir det ikke før onsdagen skal jobbe overtid både manda å tirsdag Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Pappa får tak i ram til meg i morra... men en ting Hvilke timings skal jeg sette på? har gjort det bare en gang, så jeg vet ikke helt hva som er bra ? edit: så på nettet. de har norli rett vedsiden av der jeg bor Endret 28. november 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 (endret) ok. da har jeg fått rammen min... tok ut den gamle rammen som jeg klokket ned fra 333 til 318 så jeg kunne knokke cpu'en mere.. SÅ satte jeg inni corsair rammen.. 1 gig... så startet jeg opp.. så sto det.. Memory bla blabla: 318mhz Så gikk jeg innpå BIOSEN, å der sto det CPU/blabla/DRAM: 319mhz nå står den på 4/3 eller noe sånt.. skal jeg da stille den opp til 400? hvis ja hvilket */* er det ? -takk! EDIT: Fikk det til.. satte på auto.. da ble det 424... men men.. får håpe alt går bra Endret 30. november 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå