-Nexus- Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Skal kjøpe ny PC nå, og kunne tenke meg en flatskjerm. Størelsen skal helst være 17" og skjermen må ha så lite som mulig etterslepp, siden den skal brukes til spilling. Prisen bør ikke overstige 4000 kr. Har sett litt på Nec 1770NX. Det virker jo som det er en bra skjerm. Noen formeninger? Tusen takk for alle svar! Endret 23. november 2004 av -Nexus- Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Skal være en veldig bra skjerm det ja, og den er billig og... Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11242 her er en liten test av den! Skal være noen hakk bedre enn 1760NX og Nec 1760NX skal være en for***** god spill skjerm og veldig god sånn allround også! Lenke til kommentar
-Nexus- Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Har lest testen ja, ville bare høre hva dere synes. Men da tror jeg at jeg går for den Nec skjermen. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå