Edstro Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hei har tenkt meg og kjøpe meg en bærbar pc mellom 6000 oog 7000 7000 maks. Eg vil ikke ha celeron maskin. Noen tips? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Finnes det så billige bærbare? Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Det er eg ikke så veldig sikker på lurte bare på om noen viste... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 http://produkt.barbara.no/vis_kategori.php?cat_id=2 Lenke til kommentar
Racerfreak Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hei. Bare lurte. Må den være ny? Skal nemlig selge min Fujitsu Siemens Amilo D Widescreen Intel Pentium 2.6 HT 800 FSB 40 GB 4200 RPM HDD 1280x800 15.4" TFT Skjerm Ati mobility Radeon 9600 128 MB 1 GB 333mhz TwinMOS RAM. Logitech MX310 + eksternt tastatur. Windows XP home MS works WinDVD Nero Burning room Driver CD med alle driverne som du trenger. Minste pris 8000. Kostet 16500 i Januar. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) tror ikke eg vil kjøpe din. Er pcen vært utsatt for skade? Endret 23. november 2004 av eddielie30 Lenke til kommentar
Racerfreak Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Skade? Nei, hvordan det? Funket helt greit , men vil ha meg en bedre. Støyer litt for masse for meg, men for andre som så går det sikkert greit. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Litt dumt at barebone kommer opp i guiden sammen med komplette maskiner... Skal nemlig selge min osv osv osv tror ikke det. Er pcen vært utsatt for skade? Dette er ikke helt riktig bruk av forumet, folkens. Fortsett heller her! Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Eg har aldri hatt noe spes. god bærbar pc det var derfor eg startet denne tråden. Men en ting vil eg si det er at vis pcen støyer så vil eg ikke ha den. Eg har mest tenkt på en acer eller en dell. Er acer et bra valg? Lenke til kommentar
Revs Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Elkjop har en billig nå... funker sikkert greitt til ditt bruk! Elkjop PC Lenke til kommentar
Racerfreak Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Eg har mest tenkt på en acer eller en dell. Dell = Dyrt med ekstrautstyr Acer har gode erfaringer med Acer 220 travelmate. Den lager så å si ingen lyder og er veldig stabill. PS ikke prøv H-L 2 på den. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Acer holder generelt god kvalitet. Skal du ha bærbar til 7000 kroner anbefaler jeg å følge med på kampanjetilbud o.l. hos Elkjøp, Expert osv. Men du forlanger nok for mye hvis du forventer en støyfri maskin til den prisen. Når det gjelder Celeron er det vel gjerne i de nedre deler av prisskalaen man finner maskiner med slik cpu. Tviler på at du har mulighet til å velge bort den i en slik prisklasse. Desktop-celeron er vel ikke noen ønskedrøm, men greier du å få tak i en maskin med Celeron M til den prisen er det nok det nærmeste du kommer en støysvak maskin. Ytelsen er også grei. EDIT: Tittet under Elkjøp-linken. Her bør du slå til. Tviler sterkt på at du får mer for 7000,- noen andre steder. XP-M er også en helt grei prosessor med god ytelse og ok strømsparingsfunksjoner. Denne KAN ha moderat støynivå, men det er avhengig av vifteløsning. Endret 23. november 2004 av Muffinman Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Elkjop har en billig nå... funker sikkert greitt til ditt bruk! Elkjop PC Synes det var et godt tilbud revs viste meg men batteritiden var litten... Det gjorde den litt dårlig for meg. Lenke til kommentar
Revs Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Elkjop har en billig nå... funker sikkert greitt til ditt bruk! Elkjop PC Synes det var et godt tilbud revs viste meg men batteritiden var litten... Det gjorde den litt dårlig for meg. Ja... 90 min var ikke mye å skryte av! har vel rundt 4-5 timer på min Lenke til kommentar
Revs Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hadde jeg vert deg ville jeg lagt på et par lapper og kjøpt denne:Netshop PC kanontilbud!!! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Synes det var et godt tilbud revs viste meg men batteritiden var litten...Det gjorde den litt dårlig for meg. Kort og greit: Du har 7000,- kroner du har tenkt å bruke på bærbar. Det innebærer at du må vente på sjokktilbud for at noen modeller i det hele tatt skal komme ned på budsjettet ditt. Legg på noen lapper, eller inngå _mange_ kompromisser. Lenke til kommentar
acon Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg for min del synes da Racerfreak sin brukte pc hadde vært det beste kjøpet. Hvis jeg ikke tar feil skal han ha 8000,- for denne, og det er en akseptabel pris ettersom bærbare pcer ikke faller i pris på lik linje med stasjonære. Men siden du absolutt skal ha ny så er vel denne er det beste kjøpet... ser den har blitt nevnt tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå