Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg sendte ein mail rundt om til de forskjellige "store" nettbutikkene. Spørsmålet mitt var om de kunne sette opp eit oppsett over diverse komponenter til oppgradering. Eg spurde om komponenter til ein billig penge.

Det innebar hovedkort,kabinett,skjermkort,prosessor og kjølevifte til prosessoren.

PS-Data svarte meget raskt,og til ein meget behagelig pris.

InfoLink svarte også raskt,men der var prisen 1300 kr dyrere.

De andre butikkene har eg ikkje fått svar fra enda.

Så eg skal bestille fra PS data fremover.

Ser det er også andre her som skryter over dei. Endelig noken som setter kundene først! De svarte til og med kl 17.55 på mailen min! Folka i de andre butikkene har vel gått heim for lenge siden på den tida!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig har jeg sansen for den oversiktlige nettbutikken til komplett.no.

De har det desidert største utvalget av komponenter og det står litt info på omtrent alle produkter.

PSData har kjempebra service og kort leveransetid, men det hjelper ikke så mye når jeg ikke finner de merkene og delene jeg er ute etter.

Lenke til kommentar

PSData's nettbutikk har blit betydelig bedre med tanke på info og sånt i det siste. Det begynner å bli bra(dog ikke like bra som komplett har)

Eneste som er litt kjipt med PS er at dem som regel får nye produkter en stund etter i hvertfall komplett.no. Har sikkert med at Norek og komplett er innunder samme konsern.

Tommel opp for PS !

Lenke til kommentar

Har nettopp bestilt meg CPU + HD fra PS. Bestilte litt sent idag, men ser at den er på vei allrede. Det er vel knallbra service....

Synes også at det er kommet mer info på sidene deres i det siste, litt med dB på viftene og sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...