ggp Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har bestemt meg for èn design. Jeg skal bruke den til å legge inn et spill jeg håller på med. Uansett hva derer sier så skal jeg det, men det er altid kjekt med litt kommentarer og hva jeg bør fikse på Ps: er ikke helt ferdig med banner osv ... Kommentarer takk My Webpage Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Skjønte jeg riktig nå? Du vil ha kritikk på siden, men kommer ikke til å endre den uansett hva vi skriver? Lenke til kommentar
ggp Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Jo, men jeg bytter den ikke ut ( lage ny ) Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Skillet mellom meny og innhold, de skrå greiene er uklare. Hvordan blir siden når det blir innhold og siden blir høyere? En mouseover hadde kanskje gjort seg?` Syns i grunn det meste kunne vært en grad eller to større. Sted: Kvernaland Tlf: neitakk Mail: [email protected] Irc: #FTB / g4nG Alder: 15 Må jeg si mer ? Skal du ha sponsorer som går inn på kontakt så kan du vel glemme at de går noe videre. Tlf: neitakk? Må jeg si mer? Overhodet ikke noe jeg ville gått videre med i hvert fall... Syns det meste ser standard ut, sikkert greit, men hvis det er spill du skal lage ville jeg i grunn laget en side basert på spillet. Med andre ord, trekk inn flere elementer og farger som assosierer med spillet... Endret 23. november 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Med andre ord, trekk inn flere elementer og farger som assosierer med spillet... Enig, fikk en følelse av at du har kjedet deg og så killet kjdesomheten med å lage den siden der.. bør kanskje være litt mer detaljert, siden du skal lage det spilet.. Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Crap! bor du på jessheim? (av en eller annen for**** grunn så virker emailadressen din forbannet kjent...) Lenke til kommentar
ggp Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Nei, realfingolfin. Jeg bor ikke i jessheim ... Skillet mellom meny og innhold, de skrå greiene er uklare.Hvordan blir siden når det blir innhold og siden blir høyere Dette er nå fikset Siden klarer fint å ha masse text nedover siden ... Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Den virker asymetrisk, altså, de bordene har ikke en lengde i system, ser ut som du bare har laget bordene på øyemål. Og var er det rare greiene øverst til høyre, utenfor selve siden? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) - Savner en tittel/logo/header-ting - Non-valid spaghettikode ala Frontpage '97 og tables til layout. Trenger jeg si mer? Endret 23. november 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå