darkness| Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg driver og fikser gamle maskinen til foreldrene mine (P3 450mhz). De har fått tak i en gammel 15" CRT-skjerm fra oldtiden. Jeg har fått installert win2k på maskinen, men problemet er at jeg ikke får skjermbildet stort nok til å dekke skjermen Har prøvd å stille på oppløsning, og bruke de rullehjulene for å få opp størrelsen, til ingen nytte. Det er forresten bare et hjul til å stille på høyde, men ingen til bredden? Tips? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Prøv å endre hz'en... Men ikkje for høyt, da blir det svart, vil tru din skal takle 75 hz.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Hjelper ikke å endre å hz'en. Det høyeste den takler er 75hz. Har satt den til 60hz, tror det er optimalt. Er vel bare til å innse at denne skjermen er utdatert. Foreldrene mine får kjøpe ny hvis de vil ha større bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå