~~Undertaker~~ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Altså er enig med perpyro... Ikke akkurat problem å skaffe HL2 ulovlig... det de har stengt er idiotene som prøve seg på online aktiveringa med en eller annen tragisk metode. De andre som laster ned uten å gå via steam kan spille så mye de vil... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Min er ikke stengt Lenke til kommentar
viranth Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Min er ikke stengt Du vet kanskje at selv om kontoen ikke er stengt nå, så har de logger? Flere som har fått stengt kontoene sine lenge etter at de faktisk har gjort noe ulovlig. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Flere som har fått stengt kontoene sine lenge etter at de faktisk har gjort noe ulovlig. Jeg har allerede sluttet med CS, det ble så tørt etter at jeg hadde spillt WoW i en og en halv uke.. Eneste negative må være å miste HL1 singelplayer Har runna det 6 ganger nå, speedruns er morro Lenke til kommentar
zaico Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Får "your steam ticked has expired", når jeg prøver å spille CS, jeg har kjøpt spillet lovelig! Endret 28. november 2004 av zaico Lenke til kommentar
TDK Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Får en beskjed om at min konto er "expired", jeg har kjøpt spillet lovelig! Kontoen er vel utløpt - gått ut på dato... Har du aldri gjort noe ulovelig, send mail til valve. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg har aldri cheatet eller noe sånt! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Får en beskjed om at min konto er "expired", jeg har kjøpt spillet lovelig! Kontoen er vel utløpt - gått ut på dato... Har du aldri gjort noe ulovelig, send mail til valve. Får logget inn og startet spillene, men rett før jeg kommer inn på serverne får jeg denne beskjeden! Den begynte å komme for noen timer siden, alt har fungert smertefritt intill da! Endret 28. november 2004 av zaico Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Neivel gjer som tdk seier. Da ordner det seg. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Finner ikke E-mail addresse å sende til. Nok et bevis hvor latterlig hele steam er! Får enda en feilmelding nå, at jeg ikke ha en gyldig steamid Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Finner ikke E-mail addresse å sende til. Nok et bevis hvor latterlig hele steam er! Får enda en feilmelding nå, at jeg ikke ha en gyldig steamid Sier heller hvor latterlig lat du er: http://www.steampowered.com/forums/index.php Post en tråd eller kontakt en admin da vel Lenke til kommentar
zaico Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Mente ikke at det med E-mail var latterlig. Men dette er et "kroneksempel" på hvordan legitime brukere blir lammet pga utviklere som vil stoppe piratkopieringen, noe de aldri vil klare! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Mente ikke at det med E-mail var latterlig. Men dette er et "kroneksempel" på hvordan legitime brukere blir lammet pga utviklere som vil stoppe piratkopieringen, noe de aldri vil klare! Da omformulerte du posten din ganske elendig, for det er akkurat det du sier der... De lammer den ikke, de begrenser den. EDIT: Og det er utrolig hva litt søking kan finne: http://www.steampowered.com/forums/search....rder=descending Sikkert noen som har en løsning. Endret 28. november 2004 av TCi Lenke til kommentar
zaico Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Har da prøvd alle tingene de anbefaler, har også prøvd det steam har skrevet i faq seksjonen! Men ser jo at andre har hatt det problemet, og det har kommet i orden automatisk! Så kanskje det bare er midlertidig nede for min del da?! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Game .dll loaded for "Counter-Strike: Source" Error parsing 'BotProfile.db' - invalid template reference 'cipation' Heap: 500.00 Mb DS:stereo speaker configuration detected Parsed 356 text messages execing config.cfg Can't use cheat cvars in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvars in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. 1 CPU, Frequency: 2.1 Ghz, Features: AuthenticAMD SSE MMX 3DNow RDTSC CMOV FCMOV execing valve.rc execing autoexec.cfg Sakset fra konsollen, noe som ikke stemmer her? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Game .dll loaded for "Counter-Strike: Source" Error parsing 'BotProfile.db' - invalid template reference 'cipation' Heap: 500.00 Mb DS:stereo speaker configuration detected Parsed 356 text messages execing config.cfg Can't use cheat cvars in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvars in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. 1 CPU, Frequency: 2.1 Ghz, Features: AuthenticAMD SSE MMX 3DNow RDTSC CMOV FCMOV execing valve.rc execing autoexec.cfg Sakset fra konsollen, noe som ikke stemmer her? Alt ser fint ut der Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Prøv å holde dere til tema i tråden er dere snille. Problemløsing i forhold til oppstart av spillet er ganske off-topic når tråden dreier seg om stengte Steam-kontoer. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg gidder ikke lese gjennom alle disse sidene, men det var en ting jeg lurte på. Jeg har egentlig ikke plass på hovedkortet til å koble DVD-ROMen min. Og den fungerer ikke via IDE-Kontrolleren. Så jeg koblet ut en harddisk fra hovedkortet for å kunne instalere half-life. Jeg har lyst til å spille HL samtidig som jeg har alle diskene mine koblet i. Men jeg er redd for å bruke en no-cd crack da det er mange som har fått svi for det. Er det noen som veit om en løsning. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Får "your steam ticked has expired", når jeg prøver å spille CS, jeg har kjøpt spillet lovelig! Jeg fikk også dette en gang, men da bare quita jeg og starta på nytt, ble da spurt om steam login info, så funka det. men det var jo i den perioden jeg spillte piratutgaven av CS:S Prøv å log ut og inn på steam kontoen din. Tror det er noe med verifiseringa som blir rota till hvis ikke får du enten prøve en reinstall eller maile valve. Endret 29. november 2004 av Dipso Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 utrolig at både Skurupu og Dipso klarer å poste HELT OFFTOPIC rett etter BoardKilL sitt innlegg.. Dette har ingenting med at 20000 steam-kontoer har blitt stengt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå