benknude Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 hei' hva er skjed, jeg får verken lastet ned eller opp med azureus..? er det noen som kan gi meg opptetett til azureus? (da mener jeg port nr osv) takker for svar Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Portnummeret tror jeg er 6881 som standard... Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 åpna port 6881 på firewallen din og ruteren din og installer java fra www.java.com for azureas krever dette Lenke til kommentar
loketing Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 jeg har også lignende problemer.. jeg laster ned ting som har opptil 2000 seeds, men bare én eller to av de blir brukt. jeg sitter bak en trådløs ruter med nextgentel-abonnement. de vil ikke hjelpe meg med å koble på ruteren direkte, så jeg må gå via 'endringssidene' på nextgentel.no. noen som vet hva jeg kan gjøre med det? jeg har hastigheter på toppen 10kB/s her, så jeg trenger litt hjelp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå