N* Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 noen som vet hvorfor [url="http://www.eamgrafix.com/shit/isoeta/"]denne menyen[/url] ikke vil se riktig ut i ie? Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hvis det er meningen at den skal ha sånn domino-effekt så synes jeg for det første at den er stilig, for det andre hva er problemet? ser riktig hos meg. Lenke til kommentar
N* Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 nei, den ser riktig ut i opera (håper jeg da, gjør vertfall det her). men ser feil ut i ie. Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jge har ie 6.0.2800 osv, ser ikke feil ut her.... Lenke til kommentar
N* Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 der tror jeg at jeg fikk knappene på rekke!... men diven som menyen er inni blir litt høyere når man tar musen over, gjør vertfall det her. hva er det for no tull da? (skjer bare i ie). Lenke til kommentar
joffar Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 har nok noe med padding/margin å gjøre... IE tolker ikke det likt som andre browsere gjør. Lenke til kommentar
N* Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 riktig! byttet fra padding-top til margin-top så ble alt bra Lenke til kommentar
N* Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) dobbel gitt Endret 23. november 2004 av N* Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Var litt skuffet nå, likte den domino-tingen bedre (bare tilpass størrelsen), du har byttet den ut med en grå vegg.... Lenke til kommentar
N* Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 tja, jeg har liksom en plan for den menyen ble litt inspirert av http://www.avalonstar.com/ siden jeg allerede er i gang med å spørre om menyer: noen som har en fiks ide om hvordan jeg kan få plassert et "listebilde" over teksten? er ikke helt sikker på om det heter "listebilde" men slik som kommer når jeg skriver list-style-image:url(plopp.gif); noen som skjønnte det? Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Sucker i css men er dette mulig: border-top-style: url('bilde.jpg') eller border-top-background-image(huff): url('bilde.jpg') Lenke til kommentar
joffar Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 er det noe slikt du tenkte på: http://www.meyerweb.com/eric/css/edge/popups/demo2.html Lenke til kommentar
N* Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 er det noe slikt du tenkte på: http://www.meyerweb.com/eric/css/edge/popups/demo2.html nei tror ikke det vill funket. jeg trenger et lite bilde som jeg kan sette over teksten i menyen. eksempel de røde prikkene skal forestlle bildet. Lenke til kommentar
joffar Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) lag en klasse for hver enkelt meny bilde, deretter definerer du hver li med klassen til det bildet du vil skal vises.. litt krøkkete forklart... <li class="meny1">..... <li class="meny2">..... CSS .meny1 { background-image: url(bilde1); } .meny2 { background-image: url(bilde2); } er det noe slikt du mener.. ?? mulig du trenger litt background-position: top; osv.. Endret 23. november 2004 av joffar Lenke til kommentar
N* Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 hmm, mulig det hadde gått. men nå har det seg slik at jeg allerede har et bakgrunnsbilde der Lenke til kommentar
joffar Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 mulig du kan lage en classe .meny1 a { etc.. med bakgrunns bilde... vet ikke om det vil virke da... har ikke testet det. Lenke til kommentar
N* Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 å ha enda enda en meny inni menyen eller? skjønner ikke helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå