C4mpi Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Trykk på "Quote"-tegnet oppe til høyre på innlegget! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hvordan kopierer dere med sånne firkanter rundt?for å vise at dere snakker til det den personen har sagt? hmm Jo du skjønner... Hvis du leser et innlegg du vil sitere på så trykker du på "quote" i høyre hjørne. Så kan du velge hvilken del av teksten du skal sitere, legge til egen tekst og så kommer det i sånn boks. Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jo du skjønner...Hvis du leser et innlegg du vil sitere på så trykker du på "quote" i høyre hjørne. Så kan du velge hvilken del av teksten du skal sitere, legge til egen tekst og så kommer det i sånn boks. Lurer på om det virker nå hehe... Ok! takk for hjelpen =) Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Har kjøpt en Sx1 som jeg skal bruke mens jeg venter på godsakene som kommer etter nyttår Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har kjøpt en Sx1 som jeg skal bruke mens jeg venter på godsakene som kommer etter nyttår Et veldig godt kjøp! Det er en genial telefon! Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Har kjøpt en Sx1 som jeg skal bruke mens jeg venter på godsakene som kommer etter nyttår Et veldig godt kjøp! Det er en genial telefon! Hehe ja tenkte det, joku sa den var bra, så stoler på han 1750,- for en 10mnd gammel sx1, nyeste fw, datakabel, lader,headsett,256mb minnekort og ellers alt som fulgte med telefonen frakt inkludert Endret 13. desember 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
joku Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ja det er bra det chris. SX1 er bra telefon og du fikk den mobilen for en veldig bra pris syns jeg. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Et veeeeeldig godt kjøp! Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Et veeeeeldig godt kjøp! Kjempeflott var enkli et impulskjøp jeg angret på at jeg ikke kjøpte en sx1 på qxl til 1050 for noen uker siden.. så jeg så på forjellige anonser og fant en som virket låvende hær på amobil sitt bruktmarked Må inrømme den var MYE finere på "real life" bilder en på demo bilder Hvordan er det med tasteoppsettet? blir man fort vant til det? Edit: Leif var på morgen besøk Endret 4. desember 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvordan er det med tasteoppsettet? blir man fort vant til det? Ja. Alt etter hvor mye du bruker det, et par dager til ei uke eller to. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 her kan man få motorola a925 til 2000 kr. http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=1485 Lykke til, men skal bare si en ting. Jeg synes det er tåpelig at noen på forumet her sier at man ikke lenger skal diskutere hvem av d500 og s700i som er best, for så å komme med en sluttkommentar om at d500/s700i er best Lykke til da Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Hvordan er det med tasteoppsettet? blir man fort vant til det? Ja. Alt etter hvor mye du bruker det, et par dager til ei uke eller to. Høres kjempeflott ut Gleder meg som en unge til julaften Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Nå sitter jeg med min sx1 i handa nydelig telefon Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Har hørt at den har realplayer i fullskerm, har du testet ut dette? Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 testet det nå får din skyld, nei så ikke ut som den hadde det, men kansje det bare er noen instillinger eller noe? kan se nærmere på det ikveld Lenke til kommentar
Algron Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Lykke til, men skal bare si en ting. Jeg synes det er tåpelig at noen på forumet her sier at man ikke lenger skal diskutere hvem av d500 og s700i som er best, for så å komme med en sluttkommentar om at d500/s700i er best Du mener meg? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Lykke til, men skal bare si en ting. Jeg synes det er tåpelig at noen på forumet her sier at man ikke lenger skal diskutere hvem av d500 og s700i som er best, for så å komme med en sluttkommentar om at d500/s700i er best Du mener meg? Eller meg? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvordan er det med tasteoppsettet? blir man fort vant til det? Ja. Alt etter hvor mye du bruker det, et par dager til ei uke eller to. Sett av ett minutt til Type gun hver dag. Det hjerper utrolig Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Hvordan er det med tasteoppsettet? blir man fort vant til det? Ja. Alt etter hvor mye du bruker det, et par dager til ei uke eller to. Sett av ett minutt til Type gun hver dag. Det hjerper utrolig Ok, da skal jeg bynne med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå