Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

No more Lyse 4mb. Trenger ny leverandør...

Anbefalte innlegg

Var selv NextGenTel kunde en god periode, og må at jeg jevnt over var veldig fornøyd!

Har hatt både ADSL og SHDSL fra NGT, og når det gjelder hastighet, stabilitet og pris er de suverene!

De hadde derimot STOORE problemer med kundeservicen en god periode, men jeg har fått inntrykk av at de har blitt NOE bedre på dette området... selv om de sikkert kan bli MYE bedre!

Hadde aldri behov for installatør. Fikk en pakke i posten med router og nødvendige kabler og manualer, og var på nett med det samme...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Må bare få lov å si at NGT sin support er håpløs. De som tar tlf er greie, men problemet er at det tar 30-45 minutter før de faktisk tar den... Og e-post svarer de ikke på i det hele tatt...

Vil på det sterkeste fraråde noen å velge NGT som leverandør.

støtter den der ja har nettopp fått sandefjord bredbånd og har aldrig hatt det så bra hehe, endelig stabil linje.

ngthell er det dårligste jeg noengang har hatt for å si det mildt, vet det er ikke bare jeg som sleit med mye avbrudd osv min msn gikk av å på i ett sett ca 50 ganger for dagen og det er ikke kødd folkens.

Styr unna ngthell folkens men for all del servicen dems er god den om man endelig kommer igjennom da :!:

Lenke til kommentar
uploaden er en del mindre enn det, vil si ca 450 .

tror det er vanlig , men samtidig er download raskere , ligger på ca 1800 med

charlie eller hva det nå heter (1700/512)

Dload kb/s 220

Uload kb/s 64

Det skyldes at på download har de fleste ISP'er kompensert for overhead, mens på downloaden gjør de ikke det.

For forklaring sjekk her..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...