Gå til innhold

Shuttle SN95G5 VS. Shuttle SN85G4V2

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har bestilt meg en Shuttle SN85G4V2, men jeg har ikke fått den (pga skjermkortet jeg har bestilt aldri er på lager :hrm:) men i stad fant jeg ut at jeg har valget mellom to barbone's (for jeg bestiller pc-bygger-pakke). men så sitter jeg her og lurer... skal jeg velge:

1. Shuttle SN85G4V2

eller

2. Shuttle SN95G5 og legge til 170kr(???)

noen husker kanskje meg fra tidligere da jeg drev og letet etter pc :love: så noen vet kanskje allerede hva jeg skal bruke pcen til... dvs. nesten ikke spilling

(bare litt the sims), men mer av dette:

amatør foto-/bilderedigering, se filmer/tv, brenne dvdfilmer, skolearbeid osv...

jeg er veldig takknemlig med svar da pcen egentlig er bestilt (men skjermkortet er ikke på lager, så jeg får ikke pcen ennå :thumbdown: )

vennlig hilsen belle-mor :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tja, jeg ville gått for 939, fordi det er mer fremtidsrettet, og der får du også 90nm winchester cpu'er som lager mindre varme, som egner seg godt i barebone's..

ok.. men nå er det bare disse to (som jeg allerede har skrevet lengre opp) som jeg kan velge mellom ;)

men er det absolutt ingen andre som har noen andre formeninger? eller er det bare et tegn på at jeg skal spare de 170kr og heller gå for den jeg allerede har bestilt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...