Hans Erling Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har HK nevnt over og det sies at det er litt kravstort til hvordan minne du kan bruke for å utnytte "dual memory channel" opplegget på dette kortet. Akkurat nå bruker jeg to helt forskjellige minnetyper som t.o.m. har forskjellig hastighet. 166 og 200Mhz hvor begge kjører stabilt på 187Mhz. Er det bare å kjøpe det raskeste minnet du har penger til på dette kortet eller er det berdre å vente litt og så heller kjøpe nytt HK, CPU og ram f.eks DDR2 eller what ever som kommer til å bli standard fremover. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 har du tenkt å overklokke ? hvis ikke holder det med et par 512mb twinmos brikker.. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Vel skader vel ikke å kunne overklokke litt Jeg ser ikke etter noen 550Mhz brikker for å si det sånn. 2 stabile brikker på 512Mb hver hvor pris vs overklokking er en avgjørende faktor. Men er det værd pengene å bytte ut de to 512Mb brikkene jeg har nå i forhold til ytelsen? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) doh leste feil Endret 23. november 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 OCZ PC3200 PE R-2 svært gode brikker som som overklokker bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå