Sir_cruz Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hadde akuratt bytte tilbake til min p900 (Fra ngage) Men når jeg hadde hatt den på i en time husker jeg hvorfor jeg byttet den ut... Den viser altid Gult på batteriet , vill ikke ta imot uorginalt Minne (128 duo sandisk) og den slår seg av... så nå skal jeg til med Full opprening og Update av alt. så noen som kan hjelpe meg med Linker Ol. for og fikse problemene mine ? Vill gjøre alt selv og hjemme... med Docking station som følgte med Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 http://www.sonyericsson.com/updateservice/P900/frameset.htm Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Blir alt slettet på telefonen når jeg oppdaterer den? Du får nok ikke et sandisk kort til å virke på P900. Den støtter bare Memory Stick Duo Magick Gate Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 128 duo sandisk funker.Har det selv.Man tar selvfølgelig back-up før man oppdaterer så mister man ingenting. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Joran : du tenker på SD kort Secure disk eller noe Sandisk er et merke som lager Memorystick(Duo) Jeg har formatert min p900 nå funker alt fint Så sandisk kortet funker og Batteriet holder i 5 dager minst Min anbefaler er at dere burde formatere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå