ulMo Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hvis jeg vil brenne en film på en vanlig cd-r plate, kan jeg da putte den i dvd-spilleren i stuen, uansett hva slags type det er? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Niks. Står vel i en manual e.l. hvilke formater dvd-spilleren din støtter. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Noen spillere tar KUN fabrikkpressede DVD-V- og/eller (S)VCD-plater, så du må nesten titte i manualen slik nr.4 foreslår eller ta en titt på dvdspilleroversikten @ http://www.videohelp.com Hvis filmen din er enkodet med DivX/XviD må du sannsynligvis konvertere til VCD [MPEG-1] eller SVCD/DVD [MPEG-2] for å få spilt den. Det er få spillere som tar DivX/XviD [MPEG-4] på markedet. Endret 23. november 2004 av LarsC Lenke til kommentar
ulMo Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Noen spillere tar KUN fabrikkpressede DVD-V- og/eller (S)VCD-plater, så du må nesten titte i manualen slik nr.4 foreslår eller ta en titt på dvdspilleroversikten @ http://www.videohelp.com Hvis filmen din er enkodet med DivX/XviD må du sannsynligvis konvertere til VCD [MPEG-1] eller SVCD/DVD [MPEG-2] for å få spilt den. Det er få spillere som tar DivX/XviD [MPEG-4] på markedet. okai, men hvis jeg da har en svcd film, så vil det mest sannsynlig gå ? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 okai, men hvis jeg da har en svcd film, så vil det mest sannsynlig gå ? R T F M Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 okai, men hvis jeg da har en svcd film, så vil det mest sannsynlig gå ? Ganske sikkert hvis den er fabrikkpresset, ikke fullt så sikkert om den er brent. Som Mr D skriver, Read The Fine Manual. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå