knokle_85 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg finner s-ata -> ide, men jeg finner ikke en som gjør det mulig å bruke s-ata disker på p-ata controller.. Finnes det ikke? Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Det er vel bare å koble adapteren på hovedkortet isteden for harddisken.Da får du ihvertfall koblet det men om du får det til å virke,det vet jeg ikke... Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Har ikke sett noe sånt, nei... Tror løsningen på det er å kjøpe en PCI S-ATA kontroller, og har du ikke PCI slot så er nok løsningen å kjøpe en P-ATA disk.... Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Det er vel bare å koble adapteren på hovedkortet isteden for harddisken.Da får du ihvertfall koblet det men om du får det til å virke,det vet jeg ikke... Tja.. hørtes ikke så dumt ut det da, men virker det? Noen som vet?? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Har aldri testet det, men det ville være rart om det ikke fungerer siden en disk både skriver og leser... Lenke til kommentar
radivx Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Virker nesten for dumt til at det skal gå... Men har du 150kr for mye til en adapter... så kjør på... NB! kontrollerkort er heller ikke så veldig dyre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå