Gå til innhold

Noen bokstaver er oransje i windows!

Innos

Anbefalte innlegg

Det er noen bokstaver some er oransje, er ikke sånn at det er en bestemt bokstav som er oransj, abre av og til i noen ord blir forskjellige bokstaver oransje. Dette tror jeg kan ha noe med at eg instalerte ClearType Tuner PowerToy, siden den var mye større ennd e andre powertoolsene og at imagereziser ikke funker plus at det sto setup.exe bare. Men så spurte det hvilken tekst jeg synes så bets ut, bare trykte noens iden alle sammen var helt prikk like. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da kan jeg begynne med å spørre om hvorfor du installerte dette programmet: hva skal du bruke det til? har du prøvd å avinstallere det å se hva som skjer da?

det du også kan prøve er å tilbakestille Windows til før du installerte dette programmet. se om problemet løser seg da.

lykke til.

Lenke til kommentar

Jeg har avinstalert det. Jeg instalerte det fordi jeg trodde jeg trengte det for å bruke image resizer siden den bare het setup.exe og jeg trodde jegt rengte en powertools greie før jeg instalerte image resize for at det skulle funke.

Teksten abre forble sånn etter at jeg avisntalerte. :cry:

Lenke til kommentar

Har du hatt det problemet selv? For system gjenopretning funker ikke, så du traff spikern på hodet, iriterer grenseløst at pcen er proppa selv om jeg selv bare har ca 20gb i spill og prog. Hadde vært kjekt å få hjelp til å få det til å funke å, har ikke cd, har hp, de har egen systemgjenopretnins greie, men når jeg systemgjenopretter blir bare windows programmer instaert på nytt og alt "forsvinner" fra pcen men er fremdeles på harddisken, merkelig. Prøvd to ganger til og med.

Edit: 20 ikke 2gb. :)

Endret av hba
Lenke til kommentar
hm.. mener at det var en innstilling der du kunne velge skrifttype i Windows og kanskje farge..  :hmm:  husker dessverre ikke hvor den befinner seg nå.

Nå som du nevner det ...

Fikses problemet når du velger en annen stil i Windows? (Display Properties -> Appearance)

Endret av aadnk
Lenke til kommentar

Haha! Etter at jeg prøvde forskjellige kombinasjoner fikk jeg de oransje greiene vekk. Faktisk lettere å se tekst enn før! Lager ny tråd for gjenoppretningsproblemet håper jeg får svar innen søndag ettermiddag, så kan jeg kvitte meg med 70gb emd dritt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...