sixx Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Hvilke av disse komponentene er det som ikke passer sammen? Jeg hadde sendt inn noen av varene til returnering, men komplet testet ok. på de varene som jeg sendte inn. Men på min pc virker de ikke. P4 3,0ghz Prescott(innsendt) 512 mb ddr ram(pc3200)(innsendt) MSI PT8 NEO-V Mainboard S478/800(innsendt) 60 gb maxtor hd. 7200 rpm asus dvd rom 16x geforce 4 mx440(8x agp) strøforsyninga husker jeg ikke... men har den noe å si likevell? håpewr på noe svar Endret 23. november 2004 av sixx Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Kan du forklare mer grundigere og bruk riktig tegnsetting. Var litt vanskelig for meg å lese hva du skrev. Mener du at du fikk pc deler fra komplett, så funket dem ikke sammen? I så fall, hva skjedde når du prøvde å skru på maskinen? Lenke til kommentar
hds Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Kom med mer info om hva som skjedde, så er det lettere å gi noe som helst svar Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 det eneste jeg ser er galt er skjermkortet, det suger. hvis du da ikke kun skal surfe på nettet. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 ok...jeg hadde bestilt meg en prescott cpu, hovedkort og ram...så når jeg skulle prøve å monere det hele sammen funket ikke noe som helst....ikke så mye som en lyd engang...men komplett sa at de hadde testet alt ok...så da lurer jeg på om det er noen av mine gamle komponenter som ikke passer helt inn?? Lenke til kommentar
hds Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Finn ut åssen strømforsyning du har, kan være noe der, lån en av en kamerat el og se om det blir noe liv da Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 du har fulgt bruksanvisningen? sjekk at alle kontakter som SKAL koples til er koplet til. Har du koplet på knappen riktig? Lenke til kommentar
Morten_87 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Kan være at du har for liten strømforsyning. Hadde samme problemet selv. Prøv noen andre strømforsyninger. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Kan være at du har for liten strømforsyning. Hadde samme problemet selv. Prøv noen andre strømforsyninger. ok må bare sare litt penger. takk for tipsene forresten!!! Men tror dere jeg kan få testet pcen med en annen strømforsyning på en databutikk?! så jeg liksom ikke kjøper noe utn at det virker P Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 tror nok det er strømforsyningen din som er for liten ja.... Lenke til kommentar
Morten_87 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 du har sikkert noen venner som har ei litt større strømforsyning som du kan låne i noen minutter! eller så er det jo bare å gå å spørre på en butikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå