Gå til innhold

Hva bør jeg by på denne bærbare?

Anbefalte innlegg

En på jobben skal selge en hønngamel Toshiba Satellite 2100cds. Se denne linken.

Men jeg må komme med bud!

Det har:

400 MHz AMD K6-2 processor

32+128 MB SDRAM

4 GB HD

24x CD-rom

Diskettstation.

56 Kbps V.90-modem

12,1' DSTN-skärm.

Windows 98

Med andre ord: Den river ikke skinnet av pølsa :D

Men den klarer å kjøre en delekatalog jeg har på CD. Så den er kjekk å ha i garasjen når bilprosjektet skal monteres sammen.

Jeg er elendig å komme opp med priser. Men høres 2000 fornuftig ut? Eller er det for mye/lite?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får by han 1000 i morgen og se, men tviler. Han er i fast jobb, Så han har råd til å hive den innerst i skapet til en dag han muligens har bruk for den igjen.

Å skyte på den med hagle er nesten verdt mer en 1000 kr spør du meg.

Det er vel ikke så ofte en kommer over bærbare til en festblanket. Så da er det vel snakk om hva den er verdt i bruk for meg.

Lenke til kommentar
Får by han 1000 i morgen og se, men tviler. Han er i fast jobb, Så han har råd til å hive den innerst i skapet til en dag han muligens har bruk for den igjen.

Å skyte på den med hagle er nesten verdt mer en 1000 kr spør du meg.

Det er vel ikke så ofte en kommer over bærbare til en festblanket. Så da er det vel snakk om hva den er verdt i bruk for meg.

Hvis det er en kollega, og du trenger den, så tror jeg du får den for 1000,-

Selv ga jeg nylig bort en 700mhz laptop til en kollega av meg, mulig jeg kanskje hadde hatt bruk for den engang, men han jeg ga den til trengte den mer enn meg.

Jeg mener, dersom kollegaen din forventer å få mer enn 1000,- for det skrapet der, av en han jobber sammen med, så virker det som en seig fyr.

Anyway, lykke til med budet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...