Gainwardseifer Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) laga enpost for litt siden men no lagger pc n grusomt! Så vidt jeg lkerer å skrive, sier jeg bruke 1 gb av vekselvilen, kan noen hjelpe her? noen som vet hva som er gale 3.0ghz Cpu 1024mb ram ati radeon 9800 pro 128mb ddr That's it Laggerer grustom PS: sorry for alle skrivefeil, men skal på fatterns pc, å se på svar fra dere lagger grusom tnå, takk for alle svar Endret 23. november 2004 av blacktower Lenke til kommentar
smh Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Det kan vera virus, spyware, noen som hacker PC-en din osv ...... Ikkje enkelt å sei uten meir info. Scan for virus og spyware. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Tolker det slik at du har problemer med Windows, flytter posten din til den gruppen. Du bør prøve å komme med mer utfyllende informasjon om du vil ha hjelp. Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Oki, har mere info, Får en Ting opp "ipw.exe - Ødelagt Fil" Har åsså noe på prosesser Black web, å cabfont, sombruker utrolig mye Resurser. noen som vet hva detter er? eller hvordan jeg kan bli kvitt dette? I dag, da jeg start MOH: Pacific Assault, Restarta PC'n Uten videre... Hjelp + Kan ikke installere MSN nå heller Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 hei. har du prøvd å bruke spybot og ad-aware på maskina di? blackweb minna meg litt om spyware egentlig. hvilke programmer er det som ligger i oppstarten din under msconfig? hvis det ligger noen programmer der som du tror du ikke har bruk for så fjerner du det derifra. det er nok ikke noe virus som ligger å bugger tror jeg. tror heller det må være noe spyware som ligger å surrer til maskina di. se også hva som står under legg til/fjern programmer. hvis det ligger noen programmer der som virker mistenkelig så avinstallerer du de programmene. lykke til. Lenke til kommentar
smh Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Prøv X-Cleaner på denne linken: http://www.xblock.com/download-freeware.shtml Endret 24. november 2004 av smh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå