BBC Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Bulletin Board System Et system der man ringte opp en server med modem. Kunne bl.a. laste opp/ned filer (shareware). Lenke til kommentar
aoi Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Ah, det var tider det =) BBS-guiden i Tekno og greier...aah Uansett, "Zoom inn på meg nå glassøye" var vell det jeg huska fra Spider egentlig, men jeg vil gjerne at noe slikt skal dukke opp igjen, er ikke så lett å ta inn TechTV her i Norge lissom :smile: Lenke til kommentar
andre_aronsen Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 15:29, aoi skrev:Ah, det var tider det =)BBS-guiden i Tekno og greier...aahUansett, "Zoom inn på meg nå glassøye" var vell det jeg huska fra Spider egentlig, men jeg vil gjerne at noe slikt skal dukke opp igjen, er ikke så lett å ta inn TechTV her i Norge lissom :smile: Det finnes vel inget norsk program om data, gjør det? Det er utrolig merkelig, siden det finnes så mange interesserte. Det eneste jeg har kommet borti av dataprogrammer på TV er et program på BBC eller noe med masse tips og triks (gjerne for viderekomne), virket ganske bra, har sett på det et par ganger. De tar imot mail fra folk som lurer på noe, og så er det en ekspert-programmleder som svarer og viser. Ganske lærerikt, selv om det selvfølgelig forekommer endel banale nybegynner-spørsmål også. Noe sånt skulle det vært på nrk, vet du... :smile: Synes egentlig at det generelt er for lite informasjonsprogrammer på norsk tv. Det er dem mye bedre på i f.eks. Storbritannia. (kanskje litt flere folk da, men...). Synes nesten det er bare sånt udugelig jalla-tull som hotel cæsar og big brother osv. Totalt uten nytteverdi. Det er nå bare min mening, er jo derfor jeg sluttet med å se på tv også, er rett og slett ikke noe interessant lenger. Så la Spider stige opp av asken som fuglen Fønix, så blir det kanskje litt mer utholdelig..:smile: mvh André. Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Click Online tenker du på? Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Er det ingen på hadware.no som jobber i NRK og kan skaffe oss disse videoene lik at vi kan lage oss noen TS-Ripper av de. Hadde vært gøy og sett. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Hei! Om du følger linken som det er vist til tidligare i tråden så kan du finne fram til heimesida til spider og der ligger alle epedisodene til nedlasting eller streaming. Men,sida ser ut til å være nede no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå