Chasseur Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Heisann, jeg skriver en oppgave (DAP) om P2P nettverk, og trenger litt hjelp fra dere! 1. Vet noen av dere hvor jeg kan finne de totale tapene til musikk og filmbransjen grunnet P2P nettverk 2. Noen flere steder og finne stoff, (har prøvd itavisen, dinside, programmer.no og sony etc) var stort sett det. PS: I og meg at jeg ikke fant utdannings forumet som det har vert litt snakk om i det siste, postet jeg her, beklager så mye hvis det er en feilpost Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 trur det har kommet ny rapport som faktisk viser at plateselskapene TJENER på fildelingen. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 trur det har kommet ny rapport som faktisk viser at plateselskapene TJENER på fildelingen. Haha... :!: - http://itpro.no/art/6911.html Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Takker, ITpro hadde jeg helt glemt! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 1. Vet noen av dere hvor jeg kan finne de totale tapene til musikk og filmbransjen grunnet P2P nettverk Tallene på dette vil jo variere noe helt enormt avhengig av hvilken kilde som brukes. Skriv om at det er stor uenighet om hvorvidt tapene er betydelige eller ikke... PS: I og meg at jeg ikke fant utdannings forumet som det har vert litt snakk om i det siste, postet jeg her, beklager så mye hvis det er en feilpostNei, der hadde nok denne posten blitt stengt (de liker ikke leksehjelp), så slapp av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå