Halvsame Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Nå er det ikke den ukens tilbud-mailen som er problemet. Problemet er drittunger og andre gomper som lager tråd etter tråd for å fortelle om denne fantastiske konkurransen Hva har da gompen gjort deg? Har da alltid syntes Gomp er godt, om enn kanskje litt kvalmende i for store doser (men hva er da ikke det?). Legger ved et par bilder av denne søte, lille gompen. :!: Nam, nam: Se så glad ungen er: Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Nå var du dum, Halvsame. Nå var du dum. EDIT: Føler jeg må legge til en begrunnelse for mitt utsagn, og den går som følger; Jeg synes dette ikke er morsomt - og at det virker som en krampetrekning av et forsøk på å få andre til å le. Foruten å være et godteri, er «gomp» betegnelsen på et felt rett ovenfor stjerten på en fugl. Ordet brukes også gjerne om personer, og har en negativ virkning og betydelse. Endret 23. november 2004 av Mikka Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 WTF? hva er gullkornet i dette sitatatet egentli?? tror nok denne Topicen blir slettet så fort en Moderator ser topicen din... Lenke til kommentar
simes Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Gullkorn eller ei, jeg dro på smilemusklene nå i alle fall. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Gullkorn eller ei, jeg dro på smilemusklene nå i alle fall. Jeg og Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 gompen er ikke bare slem, han er pedofil også. Står på skilt i dyreparken i kr.sand: Fotogompen liker å ta bilder av barn som leker. Er ikke det pedofilt så vet ikke jeg! Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 hehe Pedofilegompen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå