ulven666 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg trenger en nokia 3200 tror jeg, trenger den enkleste mobilen på markedet å bruke. Tlf er til min datter på 6 år , ja ja jeg vet det er tidlig, men jeg er bare helge pappa og hun skal til spania med mora hele jula. Så jeg vil forsikre meg om at jeg får tak i henne i hvertfal Tenkte på nokia 3200 med kontant jort, billigste jeg har funnet til nå er kr 800 på bensinstasjonen, noen som hvet om noen billigere noen. Mente at de var nere i 3-400 kr for ikke så lenge sia.. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 https://prisguiden.no/produkt/14734 Ønsk henne lykke til og god tur fra meg da skal feire jula i spania selv Lenke til kommentar
joku Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Den billigste jeg har sett er 790kr uten abb.. huske ikke hva den kostet med abb. Men mobil butikken (veita elektro) befinner seg i tromsø. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Den billigste jeg har sett er 790kr uten abb.. huske ikke hva den kostet med abb. Men mobil butikken (veita elektro) befinner seg i tromsø. Det kan jeg skjekke for deg imorgen hvis du vil Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Han hadde ikke tid til og svare meg og sa: se på plakaten, dær sto det 790,- uten abb. og fra 1,- på både netcom og telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå