chaos_elf Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg vurderer å kjøpe meg denne prossesoren her og så står det at den er boxed...hva menes med det? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg vurderer å kjøpe meg denne prossesoren herog så står det at den er boxed...hva menes med det? Det betyr at det følger med en prosessorkjøler. Kvaliteten på disse er varierende, men ofte helt grei til "normal" bruk, men ikke egnet til ekstrem overklokking! Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Supert.... var redd det ikke skulle være med kjøler Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ingen fare, bare vær oppmerksom på at endel av disse boxed kjølerene kan bråke betydelig mer enn om du bruker litt peng på å få taki en kjøler som passer inn i ditt system. Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 hadde tenkt til det men har ikke råd nå Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ingen fare, bare vær oppmerksom på at endel av disse boxed kjølerene kan bråke betydelig mer enn om du bruker litt peng på å få taki en kjøler som passer inn i ditt system. Har da ikke hørt at Boxed-kjølerene skal vere så bråkete! Kjøleren til min Intel Celeron 2,4 var helt lydløs! Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 får håpe min også blir det Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har da ikke hørt at Boxed-kjølerene skal vere så bråkete! Kjøleren til min Intel Celeron 2,4 var helt lydløs! Det kommer jo helt an på hva man er vant til, om du som meg er vant til vifter som ligger 20dB og under så blir det aller meste ganske støyende... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 De fleste som uttale seg om Boxed-kjølerne til AMD64-serien vet tydeligvis ikke hva de snakker om, de har ihvertfall ikke en selv. Men det har jeg på min 3200+ Newcastle, og der gjør den jobben sin ypperlig. Støyen varierer utfra hva man setter vifta på i BIOS, eller CoreCenter i Windows. Så det krever at man behersker BIOS, dvs. opp og ned, frem og tilbake, og Enter. Dessuten holder denne kjøleren prosessoren min god og kjølig, og med Cool ´n´ Quiet blir det enda stillere. Overklokking har jeg heller ingen problemer med hva varme angår. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Tror Celeron 2,4GHz viften ligger rundt 18-20db Min nye Pentium 4 Prescott 3GHz sokket 478 vifte ligger vel på 30db kan jeg tenke meg Broren har samme prosesor men i LGA775 format(eller hva jeg nå skal srive) og den er ikke stort mer støyende en min gammle celeron vifte Merker stor forskjel etter at jeg satte i 6800GT og Prescott ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå