Efreet Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Bare lurer på ein liten ting eg. Eg har sendt inn 3 varer frå ein gedingen bestilling forleden uke som viste seg at ikkje virket (2 av dei). Det var eit hovudkort og eit skjermkort. problemet med hovudkortet var at det fekk PCen til å stoppe ved oppstart, og skjerkortet fekk systemet til å flimre. Men det eg lurer på, når eg får tilsendt defekte varer som eg har betalt for, og må etterpå sende tilbaker, noe som kostet meg nærmere 250kr og så må eg sikkert betale returfrakt i form av oppkrav pga eg glemte legge det ved. Kva sier det meg? Eg blir straffet for at dere sender meg defekte produkt, er det rett, er det slik det skal være? er ikkje min feil at produktene er øydelagde. om det er deres feil, betaler dere frakt, produsentens feil så må nesten dere ta det frå dei. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 det er nok noe du som kjøper må betale så lenge ikke annet er avtalt med selger på forhånd, hvem tror du betalere frakt tilbake til produsenten da ? Btw, dette står i angrefrist loven eller kjøps loven elns Lenke til kommentar
Darkwing Duck Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hvis dette er en mld til komplett hadde det vel vært enklere å ta direkte kontakt med kundeservice? Eller , har jeg misforstått? Darkwing Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hvis varen er defekt må jo selger betale retur porto. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Poenget er at dei sendte meg ødelagde ting, og så må eg ut med sikkert over 500kr for at eg skal få komponenter som virker. Hovudkort til 900 blir 1400, eller skjermkort til 3900 blir til 4300. Er det riktigt? Det burde ikkje være slik, synes komplett burde betale. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Efreet: PM er oversendt :-) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) er ting defekt skal du ringe og be om å få refundert frakten når du sender det inn, noe komplett gjør uten tull sist jeg sjekket. Endret 23. november 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 En fordel å begynne med en mail til komplett ja... Lenke til kommentar
A.Dent Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Det er ikke uvanlig å motta defekte komponenter, det er vel egentlig ganske vanlig, og da tar man kontakt med selger ang. retur. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Nope, det er ikkje uvanleg. iallfall ikkje i ein så diger bestilling som var sendt. Fekk idag den siste varen frå ordren då, noen flatkabel greier :/ Orker ikkje åpne kassa mi igjen med eingang Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Denslags kommunikasjon med butikker passer ikke på forumet. Saken er vel uansett oppklart, og tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg