petternnn Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har lett etter link til en test på forumet men har ikke funnet noen. Er det noen som kunne være så vennlige å legge ut en link til en test av d500. takk på forhånd Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Mobile-review.com har gjort en test av D500. Har ikke direkte link, men det finner du selv hvis du gidder Lenke til kommentar
stm Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Mobile-review.com har gjort en test av D500. Har ikke direkte link, men det finner du selv hvis du gidder får vell gå å se dær da... Lenke til kommentar
G3 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg har lett etter link til en test på forumet men har ikke funnet noen.Er det noen som kunne være så vennlige å legge ut en link til en test av d500. takk på forhånd http://www.mobile-review.com/review/samsung-d500-en.shtml Her finner du en meget omfattende test i flere deler. (Se nederst på siden for fortsettelse) Lurer på denne mobilen selv, men det blir litt for teit når de allerede neste år kommer med D500e (e=edge) Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hva skal du med EDGE egentlig ?? Vent heller til det er mere Utbredt. Jeg får intrykk av at de fleste bytter mobil sånn ca 1 gang i året. Jeg tror det er gjennomsnittet blant brukerne her. Og da venter du gjerne et år til Edgen er fullt utbredt. Du får jo ikke noe glede av den uansett når det ikke er noe Nett for Edge enda. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hva skal du med EDGE egentlig ?? Vent heller til det er mere Utbredt. Jeg får intrykk av at de fleste bytter mobil sånn ca 1 gang i året. Jeg tror det er gjennomsnittet blant brukerne her. Og da venter du gjerne et år til Edgen er fullt utbredt. Du får jo ikke noe glede av den uansett når det ikke er noe Nett for Edge enda. Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hva skal du med EDGE egentlig ?? Vent heller til det er mere Utbredt. Jeg får intrykk av at de fleste bytter mobil sånn ca 1 gang i året. Jeg tror det er gjennomsnittet blant brukerne her. Og da venter du gjerne et år til Edgen er fullt utbredt. Du får jo ikke noe glede av den uansett når det ikke er noe Nett for Edge enda. hvis personen bor i et område med EDGE-dekning er det da ikke noe behov for å vente på at det blir mer utbredt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå