iacob Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Damas kliss nye powerbook 12' kjørte automatisk programoppdatering av os. Etter utkobling av strøm krasjet den og vil ikke starte igjen. Hva gjør jeg. Hun mener det er min feil Lenke til kommentar
ponke Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 På hvilken måte mener du at den ikke vil starte, vil den ikke starte i det hele tatt, eller går noe feil under lastingen av operativsystemet. Eller starter selve maskinen, mens lastingen av OSX aldri begynner? Kravet for god og presis hjelp er god og presis informasjon... Hilsen ponke Lenke til kommentar
iacob Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Beklager, var litt stressa da jeg la inn spøsmålet. Maskinen startet, men stoppen på en blå skjerm etter den grå med det lille hvite eplet. Etter litt surf på apple sine sider fant jeg ut om safe mode, og det gikk fint. Deretter kunne jeg kjøre den siste programoppdateringen (10.3.6) om igjen. Etter dette fungerer maskinen fint. Men takk for responsen. Iacob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå