kizzalima Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hallo Jeg har en data nede som jeg har internet på, det jeg lurte på hva jeg skulle gjøre hvis jeg skulle koble internett til 2 dataer.....(Jeg har nettopp kjøpt ny data som jeg skal ha oppe, der vil jeg ha internet på....) Er det bare til å stappe inn en nettverksledning der det er ledig på "hupen??????" eller hva det heter, og videre inn til data 2????...... Trenger hjelp snarest mulig!!!!!! M.v.h Krister Lima Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Du kan koble den siste til på huben, men jeg ville kjøpt en ruter Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Du må først si hvilken type tilkobling du har for internet. ADSL? modem? osv. -Stigma Lenke til kommentar
kizzalima Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har ADSL (tror jeg)...hehe, er ganske sikkert på det;) Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Da bruker du den ledige porten i hub'en din, eller kjøper en router.... vet ikke helt hvorfor det er bedre, men jeg er ihvertfall fornøyd... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 hvis du har en router, så er det tull å kjøpe en ny... Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Er det ikke en drøss av innstilinger også som må fikses før den er klar for nettverk og bredbånd? Lurer på det samme Lenke til kommentar
kizzalima Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 OK takk for svarene!!!! Hva er forskjellen på ruter og hub(må bare vite det) Lenke til kommentar
kizzalima Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 er det noen som vett det???????????? :!: :thumbup: må bare vite det!! håper på svar snarest mulig! M.v.h Krister Lima Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Stenges pga bumping + overdreven smiley-bruk. Les retningslinjene før du evt. poster noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg