chaos_elf Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 nå i det siste har hovedkort vifta mi begynt å bråke under oppstart. hva kan være grunnen til det? trenger virkelig å få fiksa det....skal selge det til fattarn og da burde det fungere Plz...trenger virkelig hjelp Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Bytte vifte, f.eks... Sorry, men det er jo rimelig vanskelig å hjelpe deg noe særlig mer uten å vite hva slags hovedkort etc... Løsningen er jo den samme uansett... Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 sant.... jeg har et abit NF7 Sv2.0 bytte vifte? hvor få+r jeg tak i vifte til det Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg bytta ut vifta med en Zalman ZM-47J North bridge heatsink på mitt NF7 S 2.0, og den holder samme temp som før, og er helt lydløs! Lenke til kommentar
smh Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Evt kan du skru av vifta, ta bort klisterlappen og smøre med vaselin. Deretter setter du på klisterlappen og setter vifta på plass igjen. Etter ei stund vil ikkje vifta bråke meir. Dette er den rimeligste løsningen Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Det er et kjent problem på det kortet, har det selv.... Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Vaselin... er det alt som skal til? hva er det som gjør at den bråker. vet hvordan jeg skal fikse det men, hva er grunnen? Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Vet hvordan jeg skal fikse det siden dere har skrevet det, hvis dere lurte takker for det Lenke til kommentar
gsn Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Grunnen er at viften ikke har kulelager, men oljelager. Den bråker kun når den er kald, før oljen blir varm og smidig. Vaselin skal funke, har ikke testet dette selv men med litt googling finner man det meste Lenke til kommentar
FunC Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 bråker langt fra bare når den er kald til meg. Bråker no jævlig hele tiden og virker som det blir bare værre og værre. Nå har den begynt å forandre turtall til tider og høres det ut som. Banna komplett som ikke har fått inn zalmankjølern jeg har bestillt for snart en mnd siden. Blir snart gal av alt bråket. Ganske fancy at den lille drittvifta overdøver alt anna i masikna til de grader Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hiv på litt olje da vettu, eller vaselin, som nevnt ovenfor. Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 trur jeg skal gå for kjøleren....den så fin ut ikke alt for dyr Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 når jeg skal smøre vaselinen på...skal jeg da smøre den rett under klistremerket, på plastflaten og den lille rundingen som er under klistremerket? spør fordi jeg er ikke helt sikker Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Ta ut vifta og dynk den med silicon spray..Da skal du se at ting ordner seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå