2mas- Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Kan noen fortelle meg hvordan jeg brenner piratkort? Send meg PM helst Hilsen 2mas Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 teller sekund denne varer Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Kan noen fortelle meg hvordan jeg brenner piratkort? Send meg PM helst Hilsen 2mas Å spørre om sånt her er å be om bråk. Rapportert. Lenke til kommentar
Coney Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Kan noen fortelle meg hvordan jeg brenner piratkort? Send meg PM helst Hilsen 2mas neppe Lenke til kommentar
am3k Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg