artificial Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hei. jeg får bare 2x i nero med min nyinkjøpte 1557 som er oppgitt til å være 4x dvdrw. det dukker opp kun 2x i infoen i nero. hvaskjera? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hvilken brenner er det? Hvilke plater? Mye mulig den bare støtter 4X på noen media. Oppdatert firmare gir ofte bedre mediastøtte, men slimline-brennere bruker å være mye dårligere på dette enn stasjonære. Lenke til kommentar
artificial Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 joda men som ejg sa det dukker opp i nero info ogsp. så media i denne sammenhengen har lite å si. spilelren/brenneren heter qsi DVDRW 042 Lenke til kommentar
qwert Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 joda men som ejg sa det dukker opp i nero info ogsp. så media i denne sammenhengen har lite å si. spilelren/brenneren heter qsi DVDRW 042 Brennehastigheten du får opp i Nero er den maksimale av hva hva brenneren sier platen støtter. Er brenneren tom kan det variere. Det finnes ingen måte å få vite brennerens makshastighet uavhengig av plate i Nero. Brenneren støtter forøvrig bare DVD+R på 4X, og jeg antar bare på noen plater. -R er Max 2X. Quanta gir ikke ut firmware til sluttbrukere, så sjekk evt. hos Aopen for dette. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Du kan redigere noe nero greier i registeret så ser du den aktuelle hastigheten mens du brenner(har gjort dette tidligere). Husker ikke hvor jeg fant d. Du kan oxo teste dvd decrypter den viser brenne hstigheten. Jeg har en dell 8600.. den 4x brenneren som fulgte med klarte ikke mere enn 2.4x ringte inn til support og klaget .. de sa masse tull om at pc'n,platene etc var for dorlige så mange faktorer som spilte inn.. jeg hisset meg spurte om MCC og tai.yod prod plater 8x sert var for dorlige til å klare 4x.. så sa jeg at jeg gir i grunn faen d står at brenneren er 4x klarer den ikke d så får dere komme og hente hele maskinen fordi da er jeg blitt LURT.. etter mye om og men så fikk jeg en Nec ND-5100 dytta den inn og testet 4x funket helt 100... Så flashet jeg den til nec nd-5500 så nå kan jeg brenne +/- R @ 4x :-) hmm poenget ? å ja mulig du oxo har fått en slik ræva brenner som ikke holder d den lover.. Jeg annbefaler andre med 8600(som bryr seg om slikt) og sjekke brennerene sine mange som har dette problemet.. Og ja jeg hvet du ikke har dell maskin men når jeg føst hadde begynt klarte jeg ikke å stoppe :-) Lenke til kommentar
artificial Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 høres bra ut. jeg hadde dvd minus som prøvekanin og den gikk bare i 2x. kjøper + imorgen. takk for nyttige svar Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Har samme brenneren selv. Den brenner 2x en liten stund før den skifter over til 4x på de platene jeg har prøvd. Men jeg kjører kun +.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå