the animal Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 som det sier Hvor mye effekt trekker en vapo. har en kammerat som har et sett vapo og en 500 W Aspire PSU men den klarer ikke kjøre både vapoen og HKet så som det er hvor mye trekker den egentlig?? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Har'n prøvd å lage seg en eller annen dings som gjør at den får strøm rett fra støpselet? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Har'n prøvd å lage seg en eller annen dings som gjør at den får strøm rett fra støpselet? vapoen bruker en normal ATX kontakt for å drives. som igjen får ned til HK. så jeg tror ikke den går på 230V. men jeg har høst at bare vapoen i seg selv trekker 350 W, som legger igjen 150 til HK og alt annet inni pcen.(som etter mine beregninger ikke er nok) Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Har'n prøvd å lage seg en eller annen dings som gjør at den får strøm rett fra støpselet? vapoen bruker en normal ATX kontakt for å drives. som igjen får ned til HK. så jeg tror ikke den går på 230V. men jeg har høst at bare vapoen i seg selv trekker 350 W, som legger igjen 150 til HK og alt annet inni pcen.(som etter mine beregninger ikke er nok) Folk pleier vel å ha 2 PSUer? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 ikke jeg *føler meg dum og gjenglemt her i 1 PSU-ens verden* Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 ikke jeg *føler meg dum og gjenglemt her i 1 PSU-ens verden* Jeg mente hvis du har vapo da. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 ikke jeg *føler meg dum og gjenglemt her i 1 PSU-ens verden* Jeg mente hvis du har vapo da. så om vi fyrer vapoen med en PSU og HKet med et annet så skal det gå? uff dette begynner å bli vrient Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 ikke jeg *føler meg dum og gjenglemt her i 1 PSU-ens verden* Jeg mente hvis du har vapo da. så om vi fyrer vapoen med en PSU og HKet med et annet så skal det gå? uff dette begynner å bli vrient Hvis du har en ekstra liggende så er det rimelig enkelt å prøve Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Dev psu`n skal klare det fint i følge de specs jeg fant på nettet om den. Har selv en vapo PE med en 430W Enermax PSU som funker som et skudd. Et forsiktig ukvalifisert gjett er at kompisen din har et Asus HK? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Dev psu`n skal klare det fint i følge de specs jeg fant på nettet om den. Har selv en vapo PE med en 430W Enermax PSU som funker som et skudd. Et forsiktig ukvalifisert gjett er at kompisen din har et Asus HK? han har ikke ASUS men et Epox 8rda3+... men han kjører jo dette på en Aspire 500 W, men burde det ikke være nok til begge...?? eneste extra PSUen vi har er en 250 W som jeg vet ikke er nok, væreken til Vapo eller HK++ får se hva vi gjør med saken Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Dev psu`n skal klare det fint i følge de specs jeg fant på nettet om den. Har selv en vapo PE med en 430W Enermax PSU som funker som et skudd. Et forsiktig ukvalifisert gjett er at kompisen din har et Asus HK? han har ikke ASUS men et Epox 8rda3+... men han kjører jo dette på en Aspire 500 W, men burde det ikke være nok til begge...?? eneste extra PSUen vi har er en 250 W som jeg vet ikke er nok, væreken til Vapo eller HK++ får se hva vi gjør med saken sett 250w'ern på et par av harddiskene + cd-rommer ? bare bruk en binders til å jumpstarte 250w psu'en.. Lenke til kommentar
sarcasm Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Kjører 350W enermax PSU på en vapochill PE jeg, funker som bare faen. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Det er vel normalt og ha 1 psu i vappo... men du må ha ein med litt saft i.. Kjøyrte vappen min på 431 enermax psu, men merka at den gira opp vifta si da. Testa også med ein psu som fulgte med Avantec kabinettet på 300 watt, den boota opp på 3.9 ghz med var jo ikkje stabil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå